9 Reacties

茅茅n maand geleden

Bij kraantjeswater moet je het idd eerst koken. Maar je kan ook op voorhand koken, een deel laten afkoelen en een deel in een thermos doen. Dan 1/3 uit de thermos nemen en 2/3 afgekoeld. Of goedgekeurd voor babies flessenwater nemen

茅茅n maand geleden

Onze routine is ze steriliseren na elk gebruik. Wij verzamelen alle gebruikte flesjes van die dag, spoelen ze uit met borstel en klein beetje dreft. Dan zetten we ze in de avent sterilisator, die 4.5min in microgolfoven gaat. We vullen dan voor de avond/nacht de steriliseerde flesjes met water, die we per beurt dzn vullen met schepjes voeding. Ik weet dat je niet iedere keer moet steriliseren maar voor ons is dit de beste manier.

茅茅n maand geleden

Wij gebruiken aldi water met roze dop op kamertemperatuur sinds dat hij geboren is en nooit problemen mee gehad! En gemakkelijk snachts zonder opwarmen.

茅茅n maand geleden

Reactie op LiesbethV90

Wij gebruiken aldi water met roze dop op kamertemperatuur sinds dat hij geb ...
Idem!

茅茅n maand geleden

Als je geen kraantjeswater gebruikt, maar flessenwater dat goedgekeurd is voor babyvoeding, moet je dit zeker niet koken voor gebruik. Je bent goed bezig hoor 馃槝

茅茅n maand geleden

Reactie op ShannaE

Idem!
Idem

茅茅n maand geleden

Reactie op LiesbethV90

Wij gebruiken aldi water met roze dop op kamertemperatuur sinds dat hij geb ...
Ik gebruik ook water van de Aldi heel tevreden mee

茅茅n maand geleden

Ik wacht gewoon tot ze wakker is dan ga ik naar beneden en verwarm ik haar water in een pannetje en dan in de papfles en poeder in doen en schudden en klaar

茅茅n maand geleden

Ik warm de flesjes gewoon op in de microgolf. Ze gaan iedere avond in de afwasmachine. Steriliseren doe ik nooit.