5 Reacties

10 dagen geleden

Misschien was zijn maagje nog niet goed wakker en inderdaad wat te snel gedronken? Ik zou vooral de volgende flesjes in de gaten houden, als het eenmalig was dan geen zorgen (hij heeft toch wat reserves he 🤭), als hij 't bij nog flesjes heeft vandaag, dan misschien wel eens bellen naar kinderarts wat je moet doen.

10 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Misschien was zijn maagje nog niet goed wakker en inderdaad wat te snel ged ...
Ja dat heeft hij genoeg 😂 ik maak me veel te snel zorgen.

10 dagen geleden

Ik ben natuurlijk geen dokter dus als je je zorgen maakt, bel er eentje he. Hier wel eentje met reflux dus ik ben misschien te onverschillig geworden in overgeven 😂

10 dagen geleden

Hier kon ons zoontje vannacht ook niets binnenhouden precies… gisterenavond rond 11 alle melk van de avondvoeding eruit en bij het drinken rond 3 uur hetzelfde verhaal. Hij loopt ook al wel meer dan 2 weken te hoesten en gaf dus wel eens vaker terug omdat hij zo hard moest hoesten, maar nu was echt 5-6 keren na elkaar 🙈 ik dacht zelf aan buikgriep, ik was dit weekend met mijn schoonzussen weg en hebben na thuiskomt een hele nacht liggen overgeven. Hij ligt zelf nog te lachen en heel de dag geluidjes te maken dus ondervindt er volgens mij weinig last van 🙈

10 dagen geleden

Reactie op CaraVer

Hier kon ons zoontje vannacht ook niets binnenhouden precies… gisterenavond ...
Exact hetzelfde!! Nu ook alweer 😔 voor de rest geen koorts en vrolijk 🤷‍♀️