11 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op IrisVan91
Ik heb de babymoov move and feed, heel tevreden over.
Wij hebben deze ook. Over het algemeen ook zeer tevreden van! Alleen vind ik het vaak naar de koudere kant? Of je moet het instellen naar 40 graden? Op hoeveel graden geef jij het?
2 maanden geleden
Wij hebben de flessenwarmer van Vulpes en zijn er erg tevreden van. We hebben hem al overal gebruikt, op een terras, op strand, in een pretpark. De batterij gaat lang mee en door alle tussenstukjes kan eender welke fles er op. https://www.vulpesgoods.com/product/draagbare-baby-flessenwarmer-pro-max-roze/?source=googleads&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9Km3BhDjARIsAGUb4nwrY0EsF5ysa_QChts9oVcPFV3S2-2DAUEGGQADnnPBTe2m6n6PytAaAtHCEALw_wcB
2 maanden geleden
Ik gebruik een soort van thermos, speciaal voor babyflesjes en baby voeding warm te houden. Kan tot 4 uur warm houden. Voor vertrek leg ik hem aan en warm ik flesje moedermelk op en steek dat dan in die thermos om mee te nemen op stap of als ik naar een consult bij de dokter moet ofzo. Na uitstap kolf ik dan af. Ik maak dan ook nog geen lange uitstapjes. Als ik weet dat het langer dan 4 uur gaat duren neem ik mijn Kolftas mee om in de auto te kolven. En neem ik een extra flesje mee om de melk dan rechtstreeks daar in te doen en dan de thermos. En diepvries zakjes om mijn kolf cupjes in te doen zodat die niet uitlekken in mijn tas. Thuis was ik die dan direct uit.
2 maanden geleden
Reactie op IrisVan91
Ik stel het eig altijd in op 37 graden, kheb er ng geen last van ondervonde ...
Gebruik je hem enkel voor moedermelk? Of ook voor water met je poeder dan achteraf te mengen?
2 maanden geleden
4-5 keren kan je hiermee verwarmen, enige nadeel bij deze is: wanneer dit plat is en dan in lader steekt dan heeft die een lange tijd weer nodig om op te warmen dus je moet wel steeds zien dat die na 2-3 keren gebruik weer wordt ingestoken. Maar ik vind dit echt een super ding!
2 maanden geleden
Reactie op claartje96
Gebruik je hem enkel voor moedermelk? Of ook voor water met je poeder dan a ...
Ik geef flesvoeding dus ik warm er water in op en meng dan met poeder. Het koelt dus nog een beetje af met poeder in te doen maar ze adviseren toch een temperatuur tussen 30 en 35 graden. Ik gebruik hem nooit als thermos, ik heb geen idee of het dus lang warm blijft
2 maanden geleden
Ik neem gewoon een thermos met warm water mee en een flesje met koud water. Minder gedoe en een pak goedkoper 😊