18 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op lauraDN
Let goed op de wetgeving omtrent baby vervoeren! In vele fietskarren is er ...
Ooow dat is wel goeie info!! Daar zou ik zelf niet aan gedacht hebben!
2 maanden geleden
Reactie op Eline156
Wij hebben ook een fietskar
En al gebruikt met de baby? Ik vind het wat een akelig idee dat ze achter mij bengelt maar blijkbaar is het toch veiliger. Welke heb je?
2 maanden geleden
Wij hebben ook een bakfiets waar de maxi cosi in kan. Mochten we dat niet hebben zou ik voor een longtail gaan. Iets minder prijzig en neemt minder plaats in. Wel tevreden met de bakfiets trouwens. 😊
2 maanden geleden
Hier stond de Lovens bakfiets klaar met maxi cosi adapters om op pad te gaan met Line. Ondertss doet de bakfiets hier voor heel wat dienst: als de pakjes terug naar het postpunt moeten, om oude kleren in de kledijcontainer te doen, naar de glasbak te gaan met het oud glas, om boodschappen te doen, … Op die manier wordt de auto weer een pak minder gebruikt!
2 maanden geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
En al gebruikt met de baby? Ik vind het wat een akelig idee dat ze achter m ...
Wij hebben een thule coaster xt, nog niet gebruikt dus kan er nog weinig over zeggen 🤷🏼♀️ we hebben deze vooral gekocht omdat ik altijd met de fiets ga werken en dus ook ons zoontje ga ophalen en brengen
2 maanden geleden
Reactie op Eline156
Wij hebben een thule coaster xt, nog niet gebruikt dus kan er nog weinig ov ...
Wij hebben deze ook, met baby hangmat. En ben er zeer content van. 3 min na we vertrekken, slaapt die al
2 maanden geleden
Reactie op Nikitasandra
Wij hebben deze ook, met baby hangmat. En ben er zeer content van. 3 min na ...
Oh zalig, de hangmat hebben we ook 🙂 ik hoop dat het hier ook zo is. Zoontje is net 3 maanden geworden en vindt het mss nog wat vroeg om hem al in de fietskar mee te nemen
2 maanden geleden
Reactie op Eline156
Oh zalig, de hangmat hebben we ook 🙂 ik hoop dat het hier ook zo is. Zoont ...
Hiet de courier ook met babyhangmat. Er werd inderdaad ook verteld dat hij pas vanaf 3 maand al wandelen gebruikt mocht worden. Gebruiken jullie die al met de fiets? Zoontje moet 14/10 starten ( is dan net geen 4 maand. Hij lijkt me op zich al stevig en zit al goed met ondersteuning. Maar wil geen risico's natuurlijk).
2 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Hiet de courier ook met babyhangmat. Er werd inderdaad ook verteld dat hij ...
Nee, we hebben de fietskar nog niet gebruikt omdat er idd gezegd werd dat dit pas mag wanneer de baby zelfstandig kan zitten. Zoontje start in november in de creche en vanaf dan moeten we hem gebruiken. Hebben jullie de fietskar al gebruikt?