Ik ben nu bijna 31 weken en heb eigenlijk sinds start zwangerschap niet meer op een fiets gezeten. Ik zit nu aan zee en we dachten van te fietsen. Is dit nog doenbaar of af te raden? Het is een elektrische fiets. Laatste keer na wandelen wel harde buiken gehad dus daarom dacht ik dat fietsen ms iets meer doenbaar is en minder belastend...
He zal het idd wel voelen als je het ook voelt bij het wandelen ik ben 30 weken ver en fiets nog steeds geregeld met men dochtertje achterop (ook Electrische) en heb enkel in de bergop wat meer last van harde buiken (net als ik lang ga wandelen)
Ik denk dat dat voor iedereen ook wel anders zal zijn? Zolang je buik niet echt in de weg zit bij het fietsen zal dat wel lukken denk ik. Ik ben 30 weken, ik wandel vooral veel, maar fietsen lukt ook nog bij mij 😊
Ik fiets nog dagelijks naar het werk! Elektrisch wel, en woon aan zee dus heb al veel wind te verduren gekregen. Hier lukt dat nog steeds. Ik zit beter op mijn fiets dan in een auto 🥲
Ik gebruik de fiets ook nog bijna dagelijks, en dat lukt ook nog steeds goed! Enkel wel erg vervelend als je op een slechte weg fietst, bv als er veel bultjes of gaten zijn…
Het is gelukt 😅! Idd met putjes is het af en toe de kont opheffen maar met de elektrische fiets was het goed te doen. Wel geen te verre rit gedaan en op gemak gedaan.