8 Reacties

7 maanden geleden

Doe ik ook nog 🙃

7 maanden geleden

He zal het idd wel voelen als je het ook voelt bij het wandelen ik ben 30 weken ver en fiets nog steeds geregeld met men dochtertje achterop (ook Electrische) en heb enkel in de bergop wat meer last van harde buiken (net als ik lang ga wandelen)

7 maanden geleden

Ik denk dat dat voor iedereen ook wel anders zal zijn? Zolang je buik niet echt in de weg zit bij het fietsen zal dat wel lukken denk ik. Ik ben 30 weken, ik wandel vooral veel, maar fietsen lukt ook nog bij mij 😊

7 maanden geleden

Ik fiets nog dagelijks naar het werk! Elektrisch wel, en woon aan zee dus heb al veel wind te verduren gekregen. Hier lukt dat nog steeds. Ik zit beter op mijn fiets dan in een auto 🥲

7 maanden geleden

Ik gebruik de fiets ook nog bijna dagelijks, en dat lukt ook nog steeds goed! Enkel wel erg vervelend als je op een slechte weg fietst, bv als er veel bultjes of gaten zijn…

7 maanden geleden

Het is gelukt 😅! Idd met putjes is het af en toe de kont opheffen maar met de elektrische fiets was het goed te doen. Wel geen te verre rit gedaan en op gemak gedaan.

7 maanden geleden

Reactie op evwm

Ik gebruik de fiets ook nog bijna dagelijks, en dat lukt ook nog steeds goe ...
Oh herkenbaar of kasseien dat voel ik ook onderin mijn buik maar voor derest is het nog te doen. Daarnet fietstochtje van 30 km :)

7 maanden geleden

Hier ook vandaag een fietstochtje gedaan en ging ook nog vlot 🤗 (32 weken)