83 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hallo, Ik ben Romiena. Samen met mijn partner Didier ben ik zwanger, voor hem zijn 1 ste kindje. Voor mij het 6de. Ik ben uitgerekend voor de laatste dag van juni. Heb al een hele rugzak mee in het leven. En het leven heeft me al veel uitgedaagd. Vorig jaar 2 miskramen gehad. Dus hopen dat het nu mag blijven duren. We hebben ook nog een hondje en 4 katjes.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amber2000

Hallo allemaal, Ik ben Amber Aerts 23 jaar. Ik ben 4 weekjes zwanger en uit ...
Ik wordt vrolijk van je berichtje. Ik zou zeggen van elk moment genieten en zoveel mogelijk herinneringen maken van elke stap. En gewoon relax alles op je af laten komen. Gr

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellefien

Naam: Ellen Leeftijd: 40 Uitgerekende datum: 8 juni Ik heb nog geen kindere ...
Hier ook nu met inseminatie na 2 miskramen. We hadden het ook nie temeer verwacht dat het zou lukken dus nu duimen we dat alles goed mag blijven gaan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kellydimi1997

Hey, Ik ben Kelly Nog geen uitgerekende datum. Volgens ons eind juni. Onze ...
Ik duim mee, weet wat het is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vanessa 35

Naam: Vanessa Leeftijd: 35jaar Partner: Lindley , 7jaar en 6 maanden samen ...
Succes hier ook met IUI 2 de poging

茅茅n jaar geleden

Reactie op Miena83

Hallo, Ik ben Romiena. Samen met mijn partner Didier ben ik zwanger, voor ...
Proficiat! 馃崁

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben bella 25 jaar Heb nog geen kinderen maar had in april dit jaar een miskraam dus nu hopen dat alles in orde is! 06/11 zal ik gaan voor eerste echo.馃 Ik heb een partner en 1 kat flora 鈽猴笍 Normaal staat het voor 12 juni als mijn app correct is natuurlijk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op bella1998

Hallo allemaal! Ik ben bella 25 jaar Heb nog geen kinderen maar had in apr ...
Proficiat 馃崁馃崁馃崁

茅茅n jaar geleden

Naam: Bea Leeftijd: 30 jaar Uitgerekende datum: 27/6/2024 Partner: ben van gisteren 6 j samen met mijn partner Pieter. Hebben elkaar via tinder leren kennen. Geluk gehad. Hij Is heel blij met de zwangerschap. Kinderen: dit wordt ons eerste kindje . Ben na mijn verjaardag gesopt met de pil, heb deze 10 j genomen en 3 maanden nadat ik gestopt ben had ik een positieve zwangerschapstest afgelegd. Was sneller dan ik heb verwacht. Dacht dat ik een jaar ging moeten wachten, maar dat is dus niet zo. Vandaag eerste (vroege)echo gehad en alles leek in orde.

茅茅n jaar geleden

Naam: Caroline Leeftijd: 42j Uitgerekende datum: 21/4/2024 Kinderen: dochter (19j) uit mijn vorige relatie. Is het huis al uit om bij haar vriend te wonen die dichter bij de hoge school zit en daardoor geen uur onderweg is. Ziekenhuis: az Sint Maarten mechelen Must know: 1 hond, 1 kat en 17 paarden. Na 4 miskramen en de leeftijd het opgegeven en een heel ander leven gekozen. Mijn man Filip zal dan eindelijk papa worden. Helaas veel te laat ontdekt. Dus hij kan maar van 23 weekjes zwangerschap genieten. 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Naam: Caroline Leeftijd: 42j Uitgerekende datum: 21/4/2024 Kinderen: doch ...
Oei en nu zag ik net geboorteclub Juni 2024. Maar ik weet het nog maar van gisteren. Sorry. 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Oei en nu zag ik net geboorteclub Juni 2024. Maar ik weet het nog maar van ...
Proficiat! 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Proficiat! 馃
Dank je wel. 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Casa Feliz

Naam: Caroline Leeftijd: 42j Uitgerekende datum: 21/4/2024 Kinderen: doch ...
Wauw zeg zo leuk! Mijn dochter is 13j. Proficiat!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Biatha

Naam: Bea Leeftijd: 30 jaar Uitgerekende datum: 27/6/2024 Partner: ben van ...
Proficiat 馃崁

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal Ik ben Elise en ben 23 jaar. Ik ben 8 weken zwanger en uitgerekend op 25 juni. Dit is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal enorm spannend. Mijn vriend en ik kijken uit naar de 12 weken echo 馃槉 en het moment om het openbaar te maken.

茅茅n jaar geleden

Hey ik ben Melanie, 23 jaar! Mijn man Jonathan en ik zijn na een pittig traject van inseminaties en ICSI eindelijk zwanger! We zijn uitgerekend voor 23 juni. Dit mini鈥檛je wordt ons langverwachte eerste kindje馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op MelanieDR

Hey ik ben Melanie, 23 jaar! Mijn man Jonathan en ik zijn na een pittig tra ...
Proficiat! 馃崁

茅茅n jaar geleden

Ik ben Eline en ben 33 jaar. Mijn vriend en ik verwachten ons 2de kindje op 14 juni. Ons 1ste dochtertje is nu 2 jaar. We kunnen al niet wachten tot de volgende echo om het geslacht te weten te komen.

茅茅n jaar geleden

Hallo ik ben Ellen, 25 jaar en zwanger van ons eerste IVF wondertje. 馃グ Wij zijn uitgerekend voor 20 juni dus vandaag exact 10 weken zwanger.