18 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb nog niet gekeken naar een kolf want mij is aangeraden door zowel winkelmedewerkers als vroedvrouwen om hiermee te wachten na de geboorte. Eerst kijken of de borstvoeding aanslaat, en of je wil blijven geven. Dan kunnen we gaan kijken welke kolf handig is voor mij. Ik zou dit zeker ook eens met je vroedvrouw bespreken voor je nog meer aankopen doet. 😊

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik heb nog niet gekeken naar een kolf want mij is aangeraden door zowel win ...
Ja dit werd mij niet gezegd vandaar :) je wilt je zo goed mogenlijk voorbereiden natuurlijk.. het was ook geen gigantische kost waardoor ik dacht kan het maar al hebben maar achteraf gezien zal het toch wat uitzoeken en testen zijn..

6 maanden geleden

Ik heb nog geen ervaring met de Elvie curve maar staat bij ons ook op de geboortelijst. Bij mijn zoontje heb ik heel veel gehad aan de Haakaa (gelijkaardige borstkolf) maar die kon ik niet in mijn bh steken. De Elvie curve wel dus daarmee dat ik hem ook wil 😊 Als je echt melk wil afkolven, raad ik je aan om eerst een handkolf aan te schaffen. Was voor mij echt een gemak. Na een paar maanden heb ik ook een kolfconsult gedaan om verschillende kolfapparaten uit te testen en zo twee handsfree kolven te kopen voor op het werk.

6 maanden geleden

Reactie op Yana001

Ik heb nog geen ervaring met de Elvie curve maar staat bij ons ook op de ge ...
En de hakaa is soort gelijkaardig aan die elvie curve? En wanneer heb jij deze gebruikt? Tijdens het voeden van je kindje om een beetje melk wat druppelde op te vangen? Want echt kolven is toch nog iets anders dan die elvie curve? Mijn bedoeling is gewoon om een beetje op te vangen. Ik heb nog niet echt het doel om mijn borsten leeg te kolven tis meer voor een restje wat lekt tijdens de voeding te bewaren..

6 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ja dit werd mij niet gezegd vandaar :) je wilt je zo goed mogenlijk voorber ...