44 Reacties
één maand geleden
Reactie op CVO97
Ik start volgende week en vind het ook erg moeilijk. Het voelt alsof we jui ...
Zo herkenbaar. Ik heb daarom een maand ouderschapsverlof aansluitend genomen.. anders moest ik ook volgende week weer beginnen.
Heel veel succes! Hopelijk komt hij snel in het nieuwe ritme en blijft hij dat vrolijke ventje van de afgelopen weken❤️
één maand geleden
Het deed me heel veel deugd om jullie ervaringen en gevoelens te lezen over dit onderwerp. Ik heb het best moeilijk met de klik maken naar terug gaan werken vanaf volgende week (dochtertje is 14 weken oud). Ik kan jammer genoeg geen extra verlof of ouderschapsverlof opnemen. Maar het voelt voor mij toch wel wat onnatuurlijk om mijn dochtertje nu al overdag te moeten te toevertrouwen aan anderen, gosh ik zie dat minimensje graag en wil graag bij haar zijn! Ik weet dat het zal wennen, maar ik vind het nu best heftig. Aan alle mama’s die konden kiezen voor extra tijd samen met hun klein wonder: geniet ervan ❤️❤️
één maand geleden
Reactie op evme
Het deed me heel veel deugd om jullie ervaringen en gevoelens te lezen over ...
Het komt allemaal goed❤️. Ik begin nu woensdag maar ben sinds vorige week begonnen met de crèche, op aanraden van vriendinnen. Het voelde raar aan om hem al naar creche te sturen en ik gewoon thuis... Maar het heeft me ook geholpen. Het zorgde niet alleen dat ik beetje me time had, eens kon grondig kuisen (was ook al lang geleden🥴🙈) maar ik kreeg ook het gevoel van mocht het niet lukken met de crèche dat ik direct beschikbaar was. Dat veiligheidsgevoel voor een week lang, was naast de wendagen voor mij echt nodig. Elke dag bracht ik hem om 8u30 om toch al die routine op te bouwen en om 16u ging ik er om. Nu enkel terug gewoon worden aan weer werken 😅. Kijk er wel beetje naar uit om terug routine te hebben en beetje mooier opgemaakt de dag te beginnen. Leuke kleren aandoen... Terug beetje vrouw zijn naast moeder 🥰, wat natuurlijk de beste job van de wereld is.
één maand geleden
Hier ook heel veel moeite met het loslaten. Onze zoon gaat niet naar de crèche maar naar de grootouders wat me wel iets meer geruststelling geeft maar toch hij is niet bij mij en dat knaagt. Bij mijn eerste zoontje had ik ook wel moeite met loslaten maar nu is het dubbel zo moeilijk ik denk ook met de tijd die hij in het ziekenhuis heeft moeten liggen en dat ik hem daar telkens moest "achter laten" is de appel deze keer toch serieus zuurder.