12 Reacties

13 dagen geleden

Bij ons zit hij in het newborn zitje van Stokke. De wipper ook al gebruikt nu op weekend. De kinderstoel was geen succes omdat hij gelijk te recht zat

13 dagen geleden

Dochter zit in een eetstoel van het merk Chicco. Deze kan je platter of rechter zetten naar gelang je kind.

13 dagen geleden

Gewoon in de sitter en ik op de grond, voor later hebben we 2 stoelen: houten meegroeistoel zoals een Tripp Trapp maar dan van goedkoper merk, of Ikea stoel (de goedkoopste, weet de naam niet meer)

13 dagen geleden

Hier voorlopig in de wipper en de eetstoel van Maxicosi staat klaar 😊

13 dagen geleden

Reactie op ShannaE

Hier voorlopig in de wipper en de eetstoel van Maxicosi staat klaar 😊
Haha zo'n cutie 🤭 echt een bazeke precies

13 dagen geleden

Reactie op MarieT

Haha zo'n cutie 🤭 echt een bazeke precies
Een echte charmeur 😆😆 maar dat zijn ze allemaal wel denk ik 😍

13 dagen geleden

Newborn stoeltje op tripp trapp (foto van het internet). Van zodra hij iets steviger zit, wordt dat vervangen door zo'n opklikbaar dingetje om hem op de stoel te houden. Met wat kussentjes errond

13 dagen geleden

Foto wou even niet mee komen 😅

13 dagen geleden

In de wipper of in de newbornset voor op de stokke eetstoel :)

13 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor een hangstoel voor aan de tafel daar dat weinig plaats inneemt en ook indien nodig overal meegenomen kan worden. Wij hebben die gekregen van onze babylijst koste ook maar 50€. Kinderen van mijn broer hadden die vroeger ook alsook mijn neef en nicht. Altijd super tevreden

12 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Newborn stoeltje op tripp trapp (foto van het internet). Van zodra hij ie ...
Hier hetzelfde!

12 dagen geleden

In de wipper (Babybjörn balance) maar Jef zit soms ook al in de "echte" eetstoel met verkleinkussen.