Hallo allemaal! Wij hebben vandaag voor de eerste keer groentepap aan ons dochtertje gegeven (ze is net over 18weken). Laten we zeggen dat het geen succes was! 馃槄
Op zich ook totaal niet erg, aangezien haar melkje hoofdvoeding blijft (krijgt kv). Maar nu weet ik eventjes niet zo goed wat ik moet doen. Proberen we morgen nog eens opnieuw? Of stellen we het toch best bv nog een weekje, twee weken uit en proberen we dan nog eens?
Ik wil gewoon zeker vermijden dat ze er een degout van krijgt! 鈽猴笍
Wij hebben het nog niet geprobeerd, maar bij de cr猫che raden ze aan om eerst met enkel gepureerde wortel (zonder aardappel) te proberen met goed wat vetstof. Dit zou wat zoeter zijn en dat zouden ze graag hebben 馃槉
Wij hebben het nog niet geprobeerd, maar bij de cr猫che raden ze aan om eers ...
Ja, onze cr猫che had ons aangeraden om eventueel met vaste voeding te beginnen, omdat ze precies niet altijd verzadigd lijkt met haar melkje!
Ze hadden inderdaad gezet om te beginnen met wortel (omdat dat wat zoeter is) (20g in totaal om te beginnen, 1/3 aardappel en 2/3 wortel). Maar misschien morgen eens proberen met alleen maar wortel! 鈽猴笍
Mijn dochtertje is begonnen met patatjes aan 12wkn...nu is ze 14 wkn en gaat ook soms moeizaam.ze heeft nog het zuigreflex.de onthaalmoeder zei dat ik moet blijven proberen.bij de onthaalmoeder krijgt ze ook haar groentenpap en erna krijgt ze nog haar fles melk.ik zou ook volhouden..tis de eerste keer dat je het probeert he
Wij zijn vorige week ook gestart, zoontje is nu dik 19 weken. ik geef slechts een 5-tal lepeltjes per dag en hij houdt hier maar heel weinig van binnen, maar ik denk dat dit normaal is. Hoofdvoeding blijft hier ook borstvoeding.
Aan de mama鈥檚 die pas op 6 maanden starten met groentenpap: gaan jullie dan ook meteen vlees geven? En gaan jullie dan meteen groentenpap en fruitpap geven of nog maar 1 van de twee?