21 Reacties

één maand geleden

Ik heb hoofdhuid psoriasis. Al van voor de zwangerschap. Tijdens had ik er geen last van, maar nu… Oh My ik wordt er gek van. Dikke krotte, het sneeuwt in men zetel en op mij, dat jeukt met bakke en als ik dikke brokken los krap, heb ik mezelf precies onthaard🥺 valt helaas niets aan te doen

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Ik heb hoofdhuid psoriasis. Al van voor de zwangerschap. Tijdens had ik er ...
Oh klinkt vreselijk, hopelijk stabiliseert dat binnenkort wel een beetje...

één maand geleden

Ja ik ook! Aan mijn oog en in mijn armplooien. Ik heb crème met cortisone van de huisarts. Ze zei wel dat ik die langer moet smeren, als die weg is nog even blijven doordoen. Daarna rustig aan afbouwen. Van 2x per dag naar 1x per dag, naar om de dag naar niet meer. Ik ben er alleen niet zo goed in het afbouwen en bouw nogal vaak te snel af waardoor het dus ook snel weer terug komt. 🥲

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Als ge genoeg mm hebt, ‘kap’ dan eens een flesje over uw hoofd. Ik heb al vaker gehoord dat moedermelk heel goed is voor de psoriasis.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Als ge genoeg mm hebt, ‘kap’ dan eens een flesje over uw hoofd. Ik heb al v ...
Ooh echt… wat id genoeg ml

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Ooh echt… wat id genoeg ml
Heb ook al gehoord dat er vrouwen zijn die zalf maken obv moedermelk. Dat zou je ook kunnen doen en op je hoofd masseren.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Ja ik ook! Aan mijn oog en in mijn armplooien. Ik heb crème met cortisone v ...
Ik ook aan mijn oog! Heb ook een crème met cortisone, maar mocht die maar 3 dagen na elkaar 1x/d smeren. Ga eens navragen of ik die langer mag smeren zoals jou werd aangeraden. Merci voor je reactie 🥰

één maand geleden

Reactie op MarieT

Ik ook aan mijn oog! Heb ook een crème met cortisone, maar mocht die maar 3 ...
Ook belangrijk was tussendoor hydrateren. Ik ben bij de apotheek zo’n grote fles crème van la roche posay gaan halen en ik probeer (lukt vaker niet dan wel 🙈) die tussendoor ook te smeren. Werd ook aangeraden door de huisarts.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Ook belangrijk was tussendoor hydrateren. Ik ben bij de apotheek zo’n grote ...
Oh ok! Toevallig deze 2 crèmes? 😅 Links is dus wat ik max 3d na elkaar mocht smeren (maar dus ondertussen al enkele keren gedaan), de fles van la-roche-posay hebben we in huis voor de droge huid van mijn man 🤭

één maand geleden

Reactie op Sikka

Ook belangrijk was tussendoor hydrateren. Ik ben bij de apotheek zo’n grote ...
Foto vergeten toevoegen 🙈

één maand geleden

Reactie op MarieT

Foto vergeten toevoegen 🙈
Die La Roche smeer ik ook ja! Van crèmes heb ik deze 2. Delphi was voor mijn ellebogen want die waren best erg. Cremicort voor mijn ogen. Nu gebruik ik enkel de cremicort voor beide omdat het niet meer zo extreem is.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Die La Roche smeer ik ook ja! Van crèmes heb ik deze 2. Delphi was voor mi ...
Ok, dank je! Ga dan toch maar eens navragen of ik mijn crème ook vaker mag smeren

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Hier hetzelfde! Ik durf zelfs niet naar de kapper. Humira en elocom lotion doen niet veel. 🫠

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier hetzelfde! Ik durf zelfs niet naar de kapper. Humira en elocom lotion ...
Gelukkig is mijn kapper, mijn mama

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Gelukkig is mijn kapper, mijn mama
Ik heb een afspraak eind december en hoop dat het tegen dan beter is. Het is nog nooit zo erg geweest als sinds de bevalling.

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Ik heb een afspraak eind december en hoop dat het tegen dan beter is. Het i ...
Same… ik schaam me soms om buiten te komen. Omdat het er situeerd aan mijn haarlijn

één maand geleden

Ja heel veel last, op mijn armen. Had dit al op mijn bovenarmen bij de zwangerschap en is overgegaan op mijn onderarmen. Crème smeren hielp niet en de dokter zei me dat dit ook voor mij niet zal helpen aangezien het hormonaal is en het een jaar duurt voor je zeker ontzwangerd bent… voel me hierdoor erg onzeker, hopelijk gaat het bij jou toch sneller weg want een gezicht is nog ambetanter :(

één maand geleden

Reactie op ems1996

Ja heel veel last, op mijn armen. Had dit al op mijn bovenarmen bij de zwan ...
keratosis pilaris, zo heet het bij mij..

één maand geleden

Zilvercréme van Louis Widmer doet hier wonderen in combinatie met Cremicort!

één maand geleden

Hoe gaat het ondertussen met jouw eczeem? Ik krijg het maar niet onder controle pfff. Heb het nu ook op mijn borst/tepel. Jeukt zoooooo hard. 🫠