62 Reacties

8 maanden geleden

Onze gewoonlijke gynae kan geen 3D maken. Voor onze 20-weken echo mochten we naar een andere gynae die wel geprobeerd heeft, maar het is niet gelukt.. je zag amper iets dus ook geen foto meegekregen. Gisteren pretecho gedaan. €95 voor +/- 1 uur, alle foto's mee in het klein en 2 gekleurde gefoto's in fotoformaat. Plus al beeldmateriaal op de usb. Hij lag niet super ideaal wat wel jammet was, maar wel al een glimp kunnen zien van zijn gezichtje. T'is een echte knuffelaar blijkbaar 😄

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Onze gewoonlijke gynae kan geen 3D maken. Voor onze 20-weken echo mochten w ...
Mooi! Mag ik vragen waar je gegaan bent voor je pretecho? Ik heb binnen een weekje een gepland in Lede

8 maanden geleden

Reactie op NDL

Mooi! Mag ik vragen waar je gegaan bent voor je pretecho? Ik heb binnen een ...
Geluwe, zal waarschijnlijk een eindje rijden zijn voor u? 🙈

8 maanden geleden

Ons zoontje 25weken zwanger

MOD

7 maanden geleden

3D echo van gisteren 🥰

7 maanden geleden

28+4 weken 😊

7 maanden geleden

32w + 2 dagen 🥰

7 maanden geleden

Echo van 5 weken geleden op 26 weken 🥰 benieuwd naar de volgende echo volgende week 💕

7 maanden geleden

Gisteren nog eens een print meegekregen bij de gynaecoloog (ze heeft enkel 2D-echo). Het is wat moeilijk te zien, maar dit is een foto van haar gezichtje. Ze had *alweer* haar handen voor haar hoofd, dus veel beter dan dit krijgt ze ze niet in beeld 😅

7 maanden geleden

28 weken🥰

7 maanden geleden

Dit is de duidelijkste van de 3D foto’s die ik heb. Hij stopt zich vaak weg achter zijn armen😅

7 maanden geleden

Reactie op Biatha

Dit is de duidelijkste van de 3D foto’s die ik heb. Hij stopt zich vaak weg ...
28 weken

7 maanden geleden

Ons ventje ligt in een bolletje dus buiten de 3D echo nog nooit echt een fototje mee gekregen . Deze zat tussen het verslag van Leuven .

7 maanden geleden

Na zoveel pogingen was dit het beste resultaat. 😅 eerste foto’s had ze precies een heksenneus zei de gynaecoloog 😂 heb er 1tje dat niet graag in the picture staat 😅😂🤗 31w1d

7 maanden geleden

30 +5 weken echo 😊

7 maanden geleden

30w3d 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Vanessa 35

Na zoveel pogingen was dit het beste resultaat. 😅 eerste foto’s had ze pre ...
Hier idem! Mijn gynae kan geen 3D-beelden maken, dus wij zien de dochter enkel in 2D, maar ze maakt het de gynae altijd moeilijk om het gezicht goed te kunnen zien 😅 Ofwel draait ze zich om of zit ze met haar armen voor haar gezicht 🤭

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Hier idem! Mijn gynae kan geen 3D-beelden maken, dus wij zien de dochter en ...
Hier ook! Altijd zijn voeten tegen z'n neus 🙄😂

7 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook! Altijd zijn voeten tegen z'n neus 🙄😂
Hier ook, onze laatste foto die we hebben meegekregen is van de 20 weken echo, ondertussen 33+4 en maandelijks echo 😅 altijd handen voor zijn gezicht, gezicht weggedraaid of tenen tegen zijn voorhoofd 🫢

7 maanden geleden

Hier is ons bollie