62 Reacties
MOD
8 maanden geleden
Onze gynaecoloog kan geen 3D-echo's maken, enkel 2D. En meestal krijgt ze de baby er toch niet mooi op, dus wij hebben al een hele tijd geen afgedrukte echo's meer gekregen 馃槄
Voor de 20w-echo had ze ons wel doorverwezen naar het UZA, waar er wel een 3D-echo gemaakt werd.
(Toen 20w+5. Ondertussen ben ik 25w+4, dus onze meid is al flink gegroeid)
MOD
8 maanden geleden
Reactie op NDL
Ze kijkt altijd even snel, maar onze volgende afspraak is pas binnen 7 weke ...
Ik heb elke 4 weken een afspraak bij de gynaecoloog, maar meer dan eens een lichaamsdeel krijgen we meestal niet te zien. Gelukkig legt ze wel uit naar wat we aan het kijken zijn 馃槀
Ooh, hopelijk levert dat mooie beelden op! Kost het veel?
8 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ja, was ook heel leuk om het eens in 3D te zien! Maar jammer genoeg zal het ...
Mijn gynaecologe probeert dit wel elke keer. Ik ga iedere maand op controle (dit is iets waar de gynaecologe wel op staat) en iedere keer uitgebreide controle van hart, maag, lengte bovenbeen, grote/kleine hersenen en dan een blik op het gezichtje in 2d en 4d. Nu is ze natuurlijk zo vlot in het hele echogebeuren dat dit alles max 5min duurt maar we toch altijd met 6 a 10 foto麓s naar buiten wandelen 馃檲
MOD
8 maanden geleden
Reactie op lauraDN
Mijn gynaecologe probeert dit wel elke keer. Ik ga iedere maand op controle ...
Hier ook elke 4 weken een afspraak en ze bekijkt ook wel altijd de belangrijke zaken. Maar ze heeft dus geen apparaat waarmee ze 3D/4D-echo's kan maken 馃槄 En ze drukt dus ook niet elke keer foto's af, maar je ziet er sowieso ook amper wat op. Een foto van alleen een been is ook niet zo heel interessant om naar te kijken 馃槣
8 maanden geleden
Ze heeft ons eindelijk haar snoetjes laten zien 馃グ馃珷 tot nu toe was ze altijd maar met handen en voeten over haar gezichtje 鈽猴笍