8 Reacties
5 maanden geleden
Bij mij ook al heel de zwangerschap een stuitligging. Ze stelde bij mij ook een draaiing voor maar het zou egt geen deugd doen zeide ze tegen me en blijkbaar zou je er ook van in arbeid kunnen gaan. ( geven je medicatie ook voor je bm te verslappen) Dus door de verhalen van anderen kies ik voor een keizersnede.
5 maanden geleden
Kan je niet proberen wat oefeningen te doen met zwaartekracht zodat het toch draait? Spinning babies eens opzoeken mss… Succes! 💪🏻
5 maanden geleden
Onze baby ligt al de hele zwangerschap in stuit. Vandaag bij 36w op controle geweest en zowel de optie van uitwendige kering als keizersnede overlopen. Omdat de gynaecoloog aangaf dat een kering amper risico's inhoudt en ze alles goed opvolgen voor, tijdens en na de behandeling hebben we ervoor gekozen om het toch te proberen om ons meisje zoveel mogelijk de kans te geven om op een natuurlijke manier geboren te worden. Ze proberen haar max 3x te draaien maar enkel als ze merken dat de baby mee wil werken, bij teveel weerstand stoppen ze. Succes bij jouw keuze, komt goed 🙏
5 maanden geleden
Ons mannetje lag ook dwars / in stuit gedurende de volledige zwangerschap. Wij hebben, naast acupunctuur en moxa therapie, ook een uitwendige kering geprobeerd. Die is helaas niet gelukt.
Pijn? Ja, je voelt dit wel serieus. Ik moest de pijn weg puffen. Van zodra de gynaecoloog mijn buik los liet, was de pijn ook wel weg. Onze baby zat te vast in het bekken en stootte volgens mij met zijn hoofd tegen mijn ribben.
De dag erna heb ik wel wat last gehad. Het leek alsof mijn buik 1 grote blauwe plek was.
6 dagen na de kering zijn mijn vliezen spontaan gebroken en ben ik met keizersnede bevallen 😊
5 maanden geleden
Bedankt voor alle verhalen! Ik ga het een kans geven met een klein hartje & hopelijk lukt het. Blijkbaar heb ik wel het voordeel dat ik heel veel vruchtwater heb wat de kans op slagen hoger maakt. 🙏🏽 ik laat mijn ervaring hierover zeker weten voor degene die dit ook meemaken! X
5 maanden geleden
Reactie op 20-06
Hoi, hoe is het gegaan? 🤗
Ik kwam toe in het ziekenhuis en de gynaecoloog keek met de echo en bleek dat de baby toch terug vanzelf was gaan goed liggen dus kstond daar voor niks 😂😂