26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Wij mogen volgens de regels van opgroeien en k&g het kind niet op de bu ...
Hetzelfde in de opvang waar ik werk. Heel zelden gebeurt het dat een ouder vraagt om een kindje op de buik te slapen te leggen, in het verleden deden we dat nadat de ouder daar een document voor ondertekende, nu doen we dat enkel nog op medisch verzoek van een arts = praktisch nooit meer

2 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Als het ons verteld wordt zoeken wij ook naar andere manieren zodat het kin ...
Ook idem bij ons 😁 Maar @Auxine ik snap dat je je daar wat zorgen over maakt, maar meestal komt dat wel snel goed 😘 bespreek dit vooral met je opvang

2 maanden geleden

Neen. Onze dochter wordt morgen 2 maand. Ze slaapt overdag in het park of in de wipper. Het zou geen probleem zijn om ze in haar bedje te leggen, maar ik heb ze zo graag dichtbij 😛.

2 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ook idem bij ons 😁 Maar @Auxine ik snap dat je je daar wat zorgen over maa ...
Merci allemaal! Ze zou 6 maand zijn als ze naar de opvang gaat. Tegen dan zal ze natuurlijk zelf haar slaaphouding wel zoeken natuurlijk. Is nog even, benieuwd alleszins.

2 maanden geleden

Reactie op Auxine

Merci allemaal! Ze zou 6 maand zijn als ze naar de opvang gaat. Tegen dan z ...
Oh tegen dan zal dat idd wel geen probleem meer zijn! 🥰

2 maanden geleden

Ons zoontje is vandaag 10 weken, hij slaapt eigenlijk overal. Ik had hem boven gelegd met de babyfoon zodat ons dochtertje hem niet wakker maakt. Smorgens ga ik meestal met haar al naar beneden en slaapt hij ook boven verder. Ik had er niet zo over nagedacht dat het iets bijzonders is .🤷‍♀️