6 Reacties

2 maanden geleden

Idem hier, morgen 3 maanden oud.. vanmorgen in zijn buggy geslapen want ben gaan wandelen met de familie 🙃

2 maanden geleden

Mijn dochter is 12 weken en zij slaapt ook wanneer ze wil, beneden bij mij in het park. Soms slaapt ze veel, soms niet. Soms leg ik ze op een speeltapijt en als ik zie dat ze moe wordt, verleg ik haar naar het park. Meestal valt ze dan wel in slaap maar niet altijd. Ze is wel altijd rustig als ze niet slaapt, niet de hele tijd aan het wenen. Ze begint op 23 september in de opvang en dan denk ik dat ze het ritme van daar gaat moeten volgen zeker?😅

2 maanden geleden

Reactie op IrisVan91

Mijn dochter is 12 weken en zij slaapt ook wanneer ze wil, beneden bij mij ...
Jaaaa ik doe net het zelfde als jou! Ook nooit onrustig leuk zo! Haha jaa de creche zal het ritme er wel insteken 😂

2 maanden geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Jaaaa ik doe net het zelfde als jou! Ook nooit onrustig leuk zo! Haha jaa ...
Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat we zo'n flinke en rustige baby hebben🤗

2 maanden geleden

Reactie op IrisVan91

Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat we zo'n flinke en rustige baby h ...
Zeker en vast!! Tis een luxe 🥰

2 maanden geleden

Hier slaapt ze ook wanneer en waar ze zelf wilt. Ik kijk wel een beetje naar haar wakkertijden. Ik weet dat ze max 2,5u tussen dutje laat en dan leg ik ze in haar park, wil ze nog spelen even goed maar dan ligt ze al veilig voor moest in slaap vallen. Ze doet 4 á 5 dutjes op een dag, 1 grote (1,5u-4u) en de rest zijn power naps (30’-45’). Ze is een heel happy baby voor de rest, een echte babbelkous🙈 Wanneer ze naar de creche gaat zal er een ritme in komen, de kunst als ouders is, is omdat ritme te volgen! En als kinderbegeleidster willen we niks liever dan dat gevolgd word😅 gemakkelijk voor iedereen.