17 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb soms het gevoel dat m'n baby er mee gaat uitkomen 🤣

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Ik heb soms het gevoel dat m'n baby er mee gaat uitkomen 🤣
Oei dat heb ik dan weer niet 😅😂

6 maanden geleden

Ik heb een drukkend gevoel in mijn rechter lies. Dacht eerst dat mijn steunkousen knelde ma da was het niet . Gisteren nr de Gynocoloog geweest. De druk die ik in mijn lies voel zou zijn om dat daar het hoofdje kortbij ligt. Weet niet of dit hetzelfde is.

6 maanden geleden

Reactie op Biatha

Ik heb een drukkend gevoel in mijn rechter lies. Dacht eerst dat mijn steun ...
Oei geen idee 🤷‍♀️

6 maanden geleden

Is het misschien gewoon de baby die net in die positie ligt? Zou het zeker eens vragen aan je gynaecoloog 😊

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Is het misschien gewoon de baby die net in die positie ligt? Zou het zeker ...
Ja dat kan miss wel want het is niet altijd als ik plas maar merk wel op dat ik het vaker heb dus zal miss inderdaad aan haar houding zijn. Zal het idd volgende keer eens vragen 🙂

6 maanden geleden

Ik dacht eens gelezen te hebben dat je bandenpijn ook beter kan voelen tijdens het plassen. Heb dat zelf ook (inderdaad niet elke keer)

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ik dacht eens gelezen te hebben dat je bandenpijn ook beter kan voelen tijd ...
Ow wist ik nog niet 🙂

6 maanden geleden

Reactie op loredanahoste2003

Ja dat kan miss wel want het is niet altijd als ik plas maar merk wel op da ...
Onze baby ligt heel erg hoog, dus ik heb vooral pijn aan mijn ribben 😅

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Onze baby ligt heel erg hoog, dus ik heb vooral pijn aan mijn ribben 😅
Ja ik denk dat je geluk moet hebben hoe je baby lig hoor ik vaker dat vrouwen pijn hebben aan hun ribben. Heb ik nog niet gehad of ze heeft ook nog niet in mijn ribben gestampt. Klinkt ook pijnlijk 😅

6 maanden geleden

Ja ik denk dat je geluk moet hebben hoe je baby lig hoor ik vaker dat vrouw ...
Ja, is niet altijd even aangenaam, maar ik heb dan weer het geluk dat mijn blaas gewoon alle ruimte heeft en ik dus helemaal niet vaker moet plassen dan normaal 😁

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, is niet altijd even aangenaam, maar ik heb dan weer het geluk dat mijn ...
Ja daar kan ik van dromen 😂 maar heb je dan niet meer last van maagzuur omdat ze hoger zit?

6 maanden geleden

Ik moet soms zo dringend plassen en dan zit ik daar met een enorme druk en pijn en dat het gewoon echt niet wil komen precies 😂

6 maanden geleden

Ja daar kan ik van dromen 😂 maar heb je dan niet meer last van maagzuur om ...
Af en toe wel eens, maar geen idee of ik er meer last van heb dan andere vrouwen. Heb er hier toch al verschillende vrouwen over zien klagen 😅

6 maanden geleden

Reactie op LNK97

Ik moet soms zo dringend plassen en dan zit ik daar met een enorme druk en ...
Ja heel herkenbaar 🙂

6 maanden geleden

Alles van druk (toilet, hoesten, teveel inspanning op een dag) resulteert hier in pijnscheuten in mijn rechterlies. Ging er vanuit dat het bandenpijn is. Weerhoudt me niet echt van toiletbezoekjes, want vooral met hoesten erg pijnlijk, dus haalbaar om r mee rond te lopen. Ik begrijp wel dat het voor jou dan veel lastiger is. Succes!