16 Reacties
6 maanden geleden
Ik had dit ook vorige week, ze dachten aan een blaasontsteking. Was het uiteindelijk toch niet, dus gwn de baby die duwt :)
6 maanden geleden
Ik ben ook 32 weken en heb dat eind vorige week ook een paar dagen gevoeld. Een druk onderaan mijn buik/blaas/bekken en wat krampen. Na een dag of 3 was het over. Ik ga ervan uit dat het indalingspijn was, maar als je je zorgen maakt zou ik zeker eens bellen. Zullen ze vast niet raar vinden dat je daarvoor belt!
6 maanden geleden
Hoihoi 😊 idem dito hier, nu 33 weekjes en het voelt idd aan als een enorme druk en best af en toe pijnlijke krampen.
Ik denk ook indalingsweeën maar als je ongerust bent bel je best even naar het ziekenhuis of naar de vroedvrouw.
Veel succes ☺️
6 maanden geleden
Ik herken dit ook. Ben momenteel bijna 34 weken. Voelt ook zoals een druk in mijn onderbuik/blaas en zo een zwaar gevoel in mijn vagina of bekkenbodem. Baby die duwt of zakt?
6 maanden geleden
Reactie op Damyyyy
Bedankt voor al jullie reacties. Maar als het indalingspijn is, is het dan ...
Hmm, ik kreeg die dagen ook wel soms een heftige kramp of steek waarbij ik even moest stilstaan, maar dat was heel snel over dan. Weet niet of je daar een constante pijn van kan hebben, zou zeker eens bellen naar de vroedvrouw als je ongerust bent. Beter eens te veel dan te weinig gebeld.
6 maanden geleden
Reactie op Damyyyy
Ik heb idd net een berichtje gestuurd naar mijn vroedvrouw.
Als ik stil zi ...
Ja herkenbaar wel, hier soms ook wat last als de baby beweegt, die begint nu door minder plaats steeds meer te duwen op het bekken en zo denk ik. Benieuwd wat je vroedvrouw zal zeggen! Laat je het dan even weten?
6 maanden geleden
Mijn vroedvrouw zegt dat het kan dat de baby al wat aan zakken is waardoor ik meer druk ervaar of dat de baby goed aan het groeien is waardoor ik rekpijn ervaar aan de baarmoeder. Een drukkend gevoel zou op dit moment nog niet echt aanwezig mogen zijn. Kan eventueel ook een blaasontsteking zijn waardoor ik die pijn ervaar.
Als dat drukkende gevoel morgen ng steeds aanwezig is, moet ik mijn gyneacoloog opbellen om mijn controle te vervroegen, gwn om zeker te zijn dat de baby nog niet te vroeg aan het indalen is.
Ze stelde ook voor om wat extra magnesium in te nemen of metarelax.
Tegen de pijn ook een warm badje, warmtekussentje en dafalgan.
Ik moet het wel even wat rustiger aandoen ook zei ze. En alarmsignalen zoals: bloedverlies, blijvende pijn, pijn die komt en gaat met regelmaat & minder kindsbewegingen in de gaten houden.
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Sowieso als je je zorgen maakt altijd even bellen, wij kunnen jouw pijn nie ...
Vandaag opnieuw langs de gynaecoloog geweest want mijn stekende indalingspijnen werden nu toch enkel erger, blijk ik toch wel rond te lopen met een blaasontsteking 😅🫣
Heb even aan de monitor gehangen en echo voor de zekerheid maar alles prima in orde met meneertje 😮💨