10 Reacties

3 maanden geleden

Onze zoontje is morgen 11 weken. krijgt zijn laatste voeding van de dag rond 22 uur en wordt wakker tussen 5 en 6 uur voor een volgende. Als we hem later geven op de avond dan wordt hij ook wakker om 3 uur 🫣. Dus ik ben ook wel benieuwd naar meer ervaring hiermee 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sidney Kyara

Onze zoontje is morgen 11 weken. krijgt zijn laatste voeding van de dag ron ...
Oh dat is bijna gelijk inderdaad!

3 maanden geleden

Mijn mening is het gewoon laten zoals het is, zolang mijn zoontje het nodig heeft blijf ik het geven. Maar kijk eens op de instagram pagina van LLL, daar staat over dit onderwerp ook informatie. Misschien helpt je dan, je kunt hun ook altijd gratis contacteren: telefonisch, mail, instagram, wapp... 😊

3 maanden geleden

Ik had begrepen dat je de hoeveelheid van de droomvoeding stil aan afbouw. Dat ze daarnet deze niet meer nodig heeft 🤷‍♀️🫣

3 maanden geleden

Voor de hersenontwikkeling is het toch beter om op deze jonge leeftijd nog niet zo een lange periodes zonder melk door te brengen. Ik zou hier nog niet mee stoppen.

3 maanden geleden

Reactie op Sien 3

Voor de hersenontwikkeling is het toch beter om op deze jonge leeftijd nog ...
Ik denk dat ik nog eventjes m'n zoontje volg met z'n eten. Ze zijn nog zo snel groot 🥰

3 maanden geleden

Bij ons oudste kindje hebben we dat verschillende keren geprobeerd om over te slaan, maar dan werd ze telkens om 3-4u snachts wakker. Zo hebben we dat blijven geven tot ze 1,5j oud was 🙈 nadien kon ze zonder de hele nacht slapen. Dus gewoon blijven doen zolang nodig en af en toe eens niet doen om te kijken of het nog nodig is zou ik zeggen..

3 maanden geleden

Amai, straf wel! Enkel nog een droomvoeding. Ik word nog een 4-tal keer gewekt door m’n jongste van 8 weken en m’n oudste van bijna 2 jaar vraagt nog steeds af en toe een flesje ‘s nachts 😅 Geen goeie slapers hier 😉

3 maanden geleden

Reactie op acajou74739

Amai, straf wel! Enkel nog een droomvoeding. Ik word nog een 4-tal keer gew ...
Hier ook, 8w4d en ze wordt meestal om de 2 uur wakker voor de borst 😅

3 maanden geleden

Reactie op acajou74739

Amai, straf wel! Enkel nog een droomvoeding. Ik word nog een 4-tal keer gew ...
Van ons nu 11 weken en doet dit sinds 2 weken hopelijk blijft het zo. ( voor altijd 🤞🏻😅)