12 Reacties
6 maanden geleden
Wij kozen voor de Ergobaby Omni 360° Cool Air Mesh omdat die lang gebruikt kan worden (3.2kg - 20kg), op verschillende manieren gebruikt kan worden, zowel goed bij mijn man zijn lichaam past als bij de mijne, ergonomisch is en ademend is voor de zomer.
Wij voorzien gewoon 1 draagzak, heb ook wel een draagdoek gekregen van een vriendin.
6 maanden geleden
Ik ben fan van de draagdoeken, geeft naar mijn gevoel meer geborgenheid.
Wij hebben een Tula free to grow gebruikt vanaf onze dochter te zwaar werd voor de draagdoek. (+-9kg)
Ik ben een kleine, fijne vrouw en vond die eigenlijk niet zo fijn zitten. Veel druk op mijn heupen, aan mijn schouders durfde ze af te zakken. Ik kreeg dat ding ook absoluut niet alleen aan. Ze heeft er dus weinig in gezeten, helaas. 🥲
6 maanden geleden
Reactie op Sikka
Ik ben fan van de draagdoeken, geeft naar mijn gevoel meer geborgenheid.
W ...
Oh oke ben ook een kleintje (1m60) dus vermoed dat dit voor mij dan ook niet zo ideaal zal zijn. Welke draagdoek zou jij aanbevelen? :)
6 maanden geleden
Ik heb een gekocht op Amazon me zo een draag plankje onder. Achteraf kan de zak eraf en gebruik je enkel het plankje als ze peuter/kleuter zijn. Mijn ouders waren daar vroeger heel content van. Heb uiteindelijk ook geredeneerd: als ik wil da mijn vriend da ook gebruikt Wa gaat die verkiezen een draagzak die je me 2 klikken installeert of een draagdoek waarvan je 8 of 9 stappen van moet bemeesteren. Dus heb ik de gemakkelijkere optie gekozen. 😅
6 maanden geleden
Reactie op claartje96
Oh oke ben ook een kleintje (1m60) dus vermoed dat dit voor mij dan ook nie ...
Ik ben 1m64 dus ik denk dat het idd ook wel wat lastiger zal zijn. Als ze baby zijn zal dat allemaal wel meevallen met die draagzak maar als ze groter worden wordt ons lijf wat te klein. 😂
Ik heb bij de eerste een van Myjalou gebruikt. Ben daar wel echt content van en heb nu voor baby 2 een nieuwe van daar besteld.
Zoals Biatha zegt is zo’n draagdoek wel even wennen met knopen. Mijn vriend zag dat niet zitten. Mede daarom ook die Tula gekocht zodat hij ook eens kon dragen maar dat is dus ook nooit gebeurd. 😂
MOD
6 maanden geleden
Ik ben zelf voor een draagdoek gegaan (tweedehands gekocht op Vinted). En ga eerst even kijken hoe die bevalt. Mocht het me toch tegensteken, kan ik eventueel nog een draagconsulent boeken.
Ik heb hier ook de tip gekregen van iemand voor de facebookgroep "Draagliefde". Misschien dat je daar ook even de vraag kan stellen?
6 maanden geleden
Reactie op Sikka
Ik ben 1m64 dus ik denk dat het idd ook wel wat lastiger zal zijn. Als ze b ...
Zo eentje dan?
6 maanden geleden
Reactie op Sikka
Jep! Exact die kleur had ik voor mijn dochter. 😄
Oh mooi bedankt! Soms ervaring met de draagdoek babylonia?
MOD
6 maanden geleden
Reactie op claartje96
Oh mooi bedankt! Soms ervaring met de draagdoek babylonia?
Heb nog geen ervaring met dragen, maar ik heb de Babylonia tricot slen cool gekocht (via Vinted), aangezien we toch net in de zomerperiode zitten dan.
Ik vind het filmpje van Blabloom over hoe hem te knopen superduideliuk: https://www.blabloom.com/nl/producten/babylonia-tricot-slen-cool-marineblauw/2982/
6 maanden geleden
Ik heb een rookie gekocht! Een rookie premium. Kan al direct van bij de geboorte.