42 Reacties
MOD
5 maanden geleden
Er komt nog extra versiering bij, maar de dochter is nog niet geboren dus kan het nog niet uitzetten omdat hier nog volk over de vloer komt 😅
Het roze plooibakje hebben we gekocht in de euroshop en hergebruiken we later wel voor andere spulletjes. Het rek zelf lenen we van een neef van mijn vriend, zij hebben in januari een kindje gekregen. De baby-ballon is een overblijfsel van de gender reveal en hebben we dus niet zelf betaald. Voor de rest komen de doopsuikers en verdere versiering allemaal van AVA 😊
5 maanden geleden
Haar doopsuikertjes hebben we uitgedeeld op haar viering afgelopen woensdag.
5 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Nu doet het dienst als haar plekje in ons nestje. ❤️
Heel mooi plekje heb je voor haar gecreëerd💖. Pff ik vind dit heel moeilijk en ik heb al heel veel aan jouw gedacht, ondanks dat ik jou niet persoonlijk ken. Ik hoop dat je met veel liefde en steun omringd wordt door partner, familie en vrienden. Dikke knuffel voor jou, voor Line 💫💖
5 maanden geleden
Reactie op prien
Heel mooi plekje heb je voor haar gecreëerd💖. Pff ik vind dit heel moeilij ...
@sparklesandsmiles
Hier hetzelfde, De afgelopen week heb ik vaak aan je gedacht. Ik heb weinig woorden die jullie pijn kan verzachten maar ik hoop dat je samen met je partner, familie en vrienden heel erg veel liefde mag halen uit het mooie plekje die jullie gemaakt hebben voor Line 💗 een hele dikke warme knuffel gewenst 💗✨
5 maanden geleden
Bij ons stond het zo gepresenteerd 😍😊
Alles komt van de Ava, wel zelf geschilderd en alles zelf gemaakt 😊🥰
4 maanden geleden
Reactie op Maantje9909
@sparklesandsmiles
Hier hetzelfde, De afgelopen week heb ik vaak aan je ge ...
Idem, al vaak aan jullie gedacht 🙏🏼
Ik vind het ook mooi om te zien dat je hier je verhaal blijft delen. Dat wij ook Line voor een klein stukje mogen leren kennen. Dat we jullie verhaal een beetje mogen volgen… Hopelijk voelen jullie dat we allen meeleven met jullie.