42 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben een betonnen plateau in terrazo :) hierop een leuk vaasje met droogbloemetjes die we ook gebruiken in de doopsuikers

6 maanden geleden

We zijn nog aan het experimenteren met de plaatsing en de hoeveelheid die we zullen zetten bij de presentatie😊

6 maanden geleden

Ik vind dat zelf niet zo belangrijk, dus weinig energie en geld dat daar naartoe gaat. Elke keer als ik zoiets zie denk ik wel "Oooh mooi" dus chapeau voor jullie opstellingen, ik ga er zelf niet in investeren.

6 maanden geleden

Wij maakten iets zelf in multiplex. Wat er op komt, hou ik graag nog even geheim!

6 maanden geleden

Ik heb dit rekje gekocht bij de Ava 😊 er staat nog een grote glazen snoeppot naast met de baby zijn naam op en blauw lint en een houten vrachtwagen aangezien dit ons thema is 😊

6 maanden geleden

Wij hebben zoiets gelijkaardig. Daar komen dan de kaarsjes, cactusjes en snoepdoosjes op.

6 maanden geleden

Bij ons zal het zo worden wel met andere doopsuiker (foto internet), ik wou er geen geld aan geven en mijn collega’s hadden ieder zo’n schijf. 1 lage en 1 hoge dus heb heel veel geluk dat ik deze mocht lenen. ☺️

MOD

6 maanden geleden

Ik heb houten kratten in de Action gekocht om alles in te zetten ☺️

6 maanden geleden

Reactie op ellie-v

Ik vind dat zelf niet zo belangrijk, dus weinig energie en geld dat daar na ...
Idem hier! 🙈 Ik zet de 'doopsuiker' gewoon op onze schouw naast het park. Blij te lezen dat ik niet de enige ben 😅 Maar idd mooi wat anderen doen! 😍

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Idem hier! 🙈 Ik zet de 'doopsuiker' gewoon op onze schouw naast het park. ...
Hier gewoon op de tv kast op een houten plank. Ik denk zelfs nooit ‘oh,mooi’ als ik dat ergens zie, want valt me totaal niet op…

5 maanden geleden

Geven jullie doopsuikers aan school als je nog kids hebt?

5 maanden geleden

Reactie op Vdp4

Wij wel, ons zoontje is de 4e baby op 2 maanden tijd in mijn dochter haar klas, de andere 3 zijn al in haar klasje op bezoek geweest en hadden ook allemaal wat lekkers/een cadeautje bij.

5 maanden geleden

Reactie op Vdp4

Wij hebben bellenblazers gegeven 😊

5 maanden geleden

Bij ons staat het zo gepresenteerd. 😊

5 maanden geleden

Reactie op katrijn.

Wij hebben bellenblazers gegeven 😊
Wij krijtjes

5 maanden geleden

Bakjes komen van de Action 😊

5 maanden geleden

Doen jullie al enkele dingen mee in naar het ziekenhuis of zet je alles gewoon uit als je thuis bent ?

5 maanden geleden

Reactie op lexa1994

Doen jullie al enkele dingen mee in naar het ziekenhuis of zet je alles gew ...
Wij namen niets mee naar het ziekenhuis omdat we enkel grootouders en meters op bezoek wilden. We hadden al genoeg ander gerief mee (valies ouders, valies baby, borstvoedingskussen, …)

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Wij namen niets mee naar het ziekenhuis omdat we enkel grootouders en meter ...
Zelfde hier

5 maanden geleden

Doopsuiker bij ava gehaald. Heb gekozen voor het te presenteren in een kastje kan deze huren voor 8 weken.