Hey iedereen,
Eindelijk is het bijna zover 🥰
Bij ons is ondertussen alles klaar enkel nog een presentatie voor onze doopsuikers op te zetten.
Mag ik die van jullie zien?🙈
Ik vind dat zelf niet zo belangrijk, dus weinig energie en geld dat daar naartoe gaat. Elke keer als ik zoiets zie denk ik wel "Oooh mooi" dus chapeau voor jullie opstellingen, ik ga er zelf niet in investeren.
Ik heb dit rekje gekocht bij de Ava 😊 er staat nog een grote glazen snoeppot naast met de baby zijn naam op en blauw lint en een houten vrachtwagen aangezien dit ons thema is 😊
Bij ons zal het zo worden wel met andere doopsuiker (foto internet), ik wou er geen geld aan geven en mijn collega’s hadden ieder zo’n schijf. 1 lage en 1 hoge dus heb heel veel geluk dat ik deze mocht lenen. ☺️
Geven jullie doopsuikers aan school als je nog kids hebt?
Wij wel, ons zoontje is de 4e baby op 2 maanden tijd in mijn dochter haar klas, de andere 3 zijn al in haar klasje op bezoek geweest en hadden ook allemaal wat lekkers/een cadeautje bij.
Doen jullie al enkele dingen mee in naar het ziekenhuis of zet je alles gew ...
Wij namen niets mee naar het ziekenhuis omdat we enkel grootouders en meters op bezoek wilden. We hadden al genoeg ander gerief mee (valies ouders, valies baby, borstvoedingskussen, …)