52 Reacties

7 maanden geleden

Morgen 33w, heb net alles besteld dus als het aangekomen is ga ik er eens aan beginnen. Nog tijd zat. 😄

7 maanden geleden

Oei bij ons staan de suikerbonen en snoepjes echt al een tijdje klaar in de doosjes. Hoop dus niet dat het uitdroogt..

7 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik ben ook 29 weken en ben vandaag voor de suikerbonen gaan kijken, wel in ...
800 euro 😳😳 vond bij ons de 360 al duur amai!

7 maanden geleden

Reactie op LNK97

800 euro 😳😳 vond bij ons de 360 al duur amai!
We hebben ook wel een heel groot aantal moeten nemen met alle bezoek die we gaan krijgen 😅

7 maanden geleden

Reactie op Steffi123

We hebben ook wel een heel groot aantal moeten nemen met alle bezoek die we ...
Ja snap ik!

MOD

7 maanden geleden

Ik heb voor de kindjes van die snoepkettingen voorzien, zou ik die wel al even op voorhand kunnen verpakken of zou dat ook slecht worden?

7 maanden geleden

Reactie op NDL

Ik heb voor de kindjes van die snoepkettingen voorzien, zou ik die wel al e ...
Dat zijn al droge snoepjes, dus ik denk niet dat dat verder kan uitdrogen? 🤔

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Hahaha ik vind het jammer dat ik het zo goed uitgerekend had, wij eten zelf ...
Gisteren alles gevuld, en net gepast niets over! 40 zakjes gevuld met 50 gram, 40 doosjes gevuld met 10 suikerbonen, en dan 4 grote Ikea potten met in elke pot 1,5 kg doopsuiker in! Er zaten trouwens heel weinig kapotte doopsuikertjes in onze dozen (tot grote spijt van mijn wederhelft)😅

7 maanden geleden

Ik ben 33 weken en heb alles al klaar we hebben 80 stuks met suikerbonen van de bock hiervoor hadden we 4 kg nodig. Voor de rest gaan we 30 keer honingpotjes en 30 keer zelf gemaakte limoncello. Al die dingen blijven wel lang goed veronderstel ik 😅🫶🏻🙈

7 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Gisteren alles gevuld, en net gepast niets over! 40 zakjes gevuld met 50 gr ...
Oh, ook goed uitgerekend dus! En iets meer geluk (of pech, 't is maar hoe je het bekijkt 😜) met kapotte bonen dan! Onze postbezorger zal wat wild gereden hebben 😂

7 maanden geleden

Reactie op michelle hemelaers

Ik ben 33 weken en heb alles al klaar we hebben 80 stuks met suikerbonen va ...
Die limoncello is ook wel een leuk idee!

7 maanden geleden

Ik 33 weken en staat al een week volledig klaar. Tis niet dat het nu gaat smelten🙄🥹