Hoi!
Ik ben al de hele zwangerschap verplicht thuis van het werk en het begint echt te kriebelen om aan de doopsuiker te beginnen.
We gaan voor een combinatie van suikerbonen en snoepjes maar ik hoop dus dat alles er nog mooi uitziet en niet uitgedroogd is (snoepjes) tegen de bevalling.
Zijn jullie er al aan begonnen of wanneer plannen jullie dit te doen? Ikzelf ben momenteel 29 weken.
Hahaha ik vind het jammer dat ik het zo goed uitgerekend had, wij eten zelf ...
Gisteren alles gevuld, en net gepast niets over! 40 zakjes gevuld met 50 gram, 40 doosjes gevuld met 10 suikerbonen, en dan 4 grote Ikea potten met in elke pot 1,5 kg doopsuiker in! Er zaten trouwens heel weinig kapotte doopsuikertjes in onze dozen (tot grote spijt van mijn wederhelft)😅
Ik ben 33 weken en heb alles al klaar we hebben 80 stuks met suikerbonen van de bock hiervoor hadden we 4 kg nodig. Voor de rest gaan we 30 keer honingpotjes en 30 keer zelf gemaakte limoncello. Al die dingen blijven wel lang goed veronderstel ik 😅🫶🏻🙈
Gisteren alles gevuld, en net gepast niets over! 40 zakjes gevuld met 50 gr ...
Oh, ook goed uitgerekend dus! En iets meer geluk (of pech, 't is maar hoe je het bekijkt 😜) met kapotte bonen dan! Onze postbezorger zal wat wild gereden hebben 😂