52 Reacties
7 maanden geleden
Ik bestelde mijne van De Bock hier online. Heel veel kleuren vond ik, en scherper dan deze prijs heb ik ze niet gevonden. + lange houdbaarheidsdatum, ook niet onbelangrijk! https://www.suikerbonendebockonlinebestellen.be/nl/
MOD
7 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik bestelde mijne van De Bock hier online. Heel veel kleuren vond ik, en sc ...
Ik bestelde ze ook daar. Inderdaad de goedkoopste, maar dan weer wel €6 verzendingskosten (dus uiteindelijk hebben we niet echt veel bespaard 😅). Er zaten ook best veel kapotte suikerbonen in de dozen bij ons, maar ik weet nu niet of wij gewoon pech hadden, of dat dat normaal is 🤔
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik bestelde ze ook daar. Inderdaad de goedkoopste, maar dan weer wel €6 ver ...
Ik kwam wel een pak goedkoper uit, zelf met de € 6 verzending! Nu, wij hebben wel 120 doosjes te vullen en 4 grote potten dus ik heb, dacht ik, iets van 12 kg besteld 😅 ook de kubussnoepen scheelden € 4 de kilo hier dan op een andere website.
Ik vul ze pas in de week van 22 april, dus ik kan niet zeggen of onze doopsuikers ook zo gebroken zijn. Ik laat je iets weten!
MOD
7 maanden geleden
Ik kwam wel een pak goedkoper uit, zelf met de € 6 verzending! Nu, wij hebb ...
Oh ja, dan scheelt het inderdaad wel! Wij hebben maar 4kg besteld. Ze zijn ongeveer €2 goedkoper dan bij AVA, dus ik dacht €8 uit te sparen. Maar met die verzendkosten was het dus uiteindelijk maar €2 goedkoper 😂 Maar goed, in de AVA hadden ze sowieso niet alle kleuren die ik nodig had, dus had ze sowieso wel online besteld.
En voor mijn doos van papa Chocolat betaalde ik maar €8 😁
Wij hebben hiermee 72 doosjes gevuld (12 bonen/doosje). Een deel van de kapotte hebben we al opgegeten 😂 En met de overschot heb ik 2 potten gevuld: 1 voor op mijn werk en 1 om thuis op de salontafel te zetten voor het kraambezoek.
Snoepjes hebben wij wel van AVA (de bloemenmix) en van een of andere random site omdat ik per se snoepjes in de vorm van vlinders wilde, en dat is blijkbaar niet zo veelvoorkomend als ik dacht 😅
Ik ben benieuwd! We hebben nu uiteindelijk wel onze doosjes allemaal kunnen vullen, maar ben dus wel selectief geweest. Er zijn er een paar bij waarin toch een gedeukte boon zit, anders kwam ik niet toe 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik vind de suikerbonen van De Bock wel lekkerder dan die van papa Chocolat ...
Maar is er zo een groot verschil in de smaak? Het is zo moeilijk in te schatten, je kan het niet proeven op voorhand… en als je dan enkele dozen besteld en het valt tegen … 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Oh ja, dan scheelt het inderdaad wel! Wij hebben maar 4kg besteld. Ze zijn ...
Oei, dan zal ik wel ruim 4 kg overhebben 😂 nu, mijn wederhelft eet dat keigraag, dus die zal dat wel niet zo erg vinden 😏 ik laat iets weten!
7 maanden geleden
Reactie op debbieO88
Maar is er zo een groot verschil in de smaak? Het is zo moeilijk in te scha ...
Van waar ben je? Je mag anders hier wel van Debock komen proeven. Papa chocolat heb ik niet. Sorry!
MOD
7 maanden geleden
Reactie op debbieO88
Maar is er zo een groot verschil in de smaak? Het is zo moeilijk in te scha ...
Goh, ik proef wel het verschil. Niet dat die van papa Chocolat vies zijn, he. Gewoon, anders 😅 (Moeilijk uit te leggen) Er zijn er vast die papa Chocolat lekkerder vinden dan De Bock 🤷🏻♀️
Ik zou je er niet te veel zorgen over maken, mensen gaan daar niet over klagen 😉
MOD
7 maanden geleden
Oei, dan zal ik wel ruim 4 kg overhebben 😂 nu, mijn wederhelft eet dat kei ...
Hahaha ik vind het jammer dat ik het zo goed uitgerekend had, wij eten zelf ook heel graag suikerbonen. Gelukkig heb ik de pot uit het zicht gezet, of we zouden ze al allemaal opgegeten hebben 😂
7 maanden geleden
Van waar ben je? Je mag anders hier wel van Debock komen proeven. Papa choc ...
Dat is heel lief, maar ik wil die van papa chocolat graag omwille van de kleuren … 🙈ze hebben kleuren die overeenkomen met het geboortekaartje, maar wil natuurlijk ook wel lekker boontjes geven. Maar toch bedankt 😊
7 maanden geleden
Reactie op debbieO88
Bedankt voor de info 😊wellicht maak ik me indd zorgen om niets 🙈
Ik zou dan echt gewoon voor de kleuren gaan, dus kies maar voor papa chocolat! 💪🏻
7 maanden geleden
Ik ben ook 29 weken en ben vandaag voor de suikerbonen gaan kijken, wel in een winkel hiervoor. Ik heb 160 stuks in totaal besteld (2 soorten doosjes met suikerbonen, een glazen buisje met chocolade bolletjes en een glazen potje met snoepjes). Totaalprijs was bijna 800 euro, maar de oma's betalen en mochten dus ook mee kiezen. Anders was de prijs wel lager geweest 😅
7 maanden geleden
Reactie op prien
No worries. Ik ben bijna 31 weken en moet ook nog alles gaan halen 😅. We h ...
Die heb ik ook nog ni klaar ma die worden ook zaterdag verder geregeld, heb al wel een ontwerp gekozen dus dat is dan toch dat al. Ik ga bij de ava langsgaan daar kan ik zowel de geboorte kaartjes als de doopsuiker regelen.