52 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben nu 31w, we zijn afgelopen weekend gaan kijken wat we willen en gaan in de loop van de week alles bestellen ☺️

7 maanden geleden

Ik ben nu 32w en heb de mijne klaar sinds dit weekend. Normaal kan dit er wel allemaal tegen hoor:) doosjes sluiten uiteindelijk ook mooi

MOD

7 maanden geleden

Ik heb alles qua verpakking al voorbereid, de rest doe ik vlak voor de bevalling normaal (enkele weken)

7 maanden geleden

Bijna 31 weken en heb het ook allemaal dit weekend gemaakt. Bewaren op een koele plek, afgesloten en uit de zon en dat kan geen kwaad ☺️

7 maanden geleden

Ik ben nu 29 weken maar de suikerbonen staan al een weekje klaar! Het begon bij mij ook te kriebelen dus heb ze al klaargezet!

7 maanden geleden

Ik er al wat gemaakt voor In het ziekenhuis en thuis. Voor de borrel hebben we nog tijd. Moet alleen nog stickertjes met zijn naam bestellen 😊

7 maanden geleden

Ik heb alles al even thuis liggen. De verpakkingen zijn geplooid en bestickert en ik ging aan 34 weken de doopsuikertjes vullen. Niet de snoepjes, want de doosjes zijn niet 100 % luchtdicht waardoor de snoep anders hard zal worden.. Die ga ik vullen na de bevalling, is toch maar voor de kindjes die langskomen.

7 maanden geleden

Ik ben nu 29w, Suikerbonen en geschenkjes staan al klaar sinds vorige week. Zakjes voor de snoepjes zijn al bestickerd, maar we hebben ze nog niet gevuld. Dat doen we ook meer naar het einde van de zwangerschap denk ik 😊

7 maanden geleden

Ik ben 29+4 en staat sinds een weekjr klaar 😊 enkel de vetplantjes nog halen.

7 maanden geleden

31w hier. Alles in huis gehaald en over een week of 2 a 3 wil ik alles klaarmaken 😊 Doopsuiker die we kochten was goed tot april 2025.

7 maanden geleden

Suikerbonen maak ik volgende week (33w). Zakjes voor de snoepjes maak ik klaar volgende week, maar vullen wacht ik nog een paar weken mee.

7 maanden geleden

Overmorgen 30 weken maar nog niets in huis. Ik probeer de komende weken dit te doen. Aangezien we nog geen naam hebben, nog geen stickers en kaartje. Dus we moeten eerst nog beetje design bekijken en kleuren Enzo... Nog geen stress hoor 🥴

7 maanden geleden

Nu 31w6d en alles is klaar, buiten het vullen van de suikerbonen en snoepjes + de droogbloemen die we hangen als versiering. En de confituur zal ook niet meer zolang duren voordat we deze maken zodat deze wel klaar zijn. Ik zat ook al van het begin thuis en verveelde mij dood, daarmee dat alles al klaar is.. ☺️

7 maanden geleden

Wij hebben vorig weekend alles afgerond (ben morgen 31w). Het enige wat nog moet gebeuren is de stickers kleven en labels hangen, maar aangezien we het geslacht niet weten zal dit pas voor in het ziekenhuis zijn. 😁 Ik ben ook al heel de zwangerschap thuis dus ben stap voor stap al vroeg begonnen. Ik kon niet wachten. 🥰

7 maanden geleden

30 weken en nog niks gedaan... Moet alles nog bestellen 🫣

7 maanden geleden

Ik wil er mee beginnen , ik ben 32+3 weken. Iemand ervaring met suikerbonen van papa chocolat?

7 maanden geleden

Reactie op debbieO88

Ik wil er mee beginnen , ik ben 32+3 weken. Iemand ervaring met suikerbonen ...
Ik heb er van De Bock, maar had ook 1 doos van Papa Chocolat (tweedehands gekocht) omdat ze die specifieke kleur niet hadden bij De Bock 😅

7 maanden geleden

Reactie op debbieO88

Ik wil er mee beginnen , ik ben 32+3 weken. Iemand ervaring met suikerbonen ...
Debock en papa chocolat zijn de bekendste. Ik vind de vorm van debock net iets “eleganter” en meer gelijk dan de vorm van papa chocolat.

7 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Debock en papa chocolat zijn de bekendste. Ik vind de vorm van debock net i ...
Klopt, die van Papa Chocolat zijn redelijk dik en iets kleiner. En da's op zich geen probleem, maar omdat wij een mengeling hebben van beide valt het op dat er bijzitten die anders zijn dan de rest 😅 Ik vind de Suikerbonen van Der Bock ook lekkerder dan die van Papa Chocolat, maar da's uiteraard persoonlijke voorkeur 😊 (Zie foto: De paarse zijn van papa Chocolat)

7 maanden geleden

De vorm maakt me niet zo zeer uit. Maar ik vind ook meer mijn ding in het kleurenpalet van papa chocolat, ik weet gewoon niet hoe ze qua smaak zijn …