18 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op kimtjeeee
Meer dan een uur van thuis
Heb zelf nog een goeie 3 weken te gaan. Heb daar zelg nog niet zo concreet over nagedacht. Zolang mijn partner maar niet te ver gaat, voel ik mij daar wel nog goed bij denk ik. Maar als jij je daarin onzeker voelt, moet je zeker jouw eigen gevoel volgen!
6 maanden geleden
Nog een dikke 2 weken hier. Als ik met mijn man weg ben heb ik dit gevoel niet, de vluchttas staat ook al in onze auto dus we zijn voorbereid, maar laat me nu niet een uur moeten rijden om ergens alleen heen te gaan. Mijn omgeving weet dit en volgt ook goed mijn tempo al geluk!
6 maanden geleden
Ik heb nog 4 weken te gaan en merk dat ik er ook geen behoefte meer aan heb nog ver te lopen. Gisteren toch nog eens een uitstapje gedaan met een vriendin en ik voelde dat dit te veel is voor m’n lichaam. Ik blijf dus vanaf nu ook dicht bij huis. Mensen moeten dit maar aanvaarden… Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt.
6 maanden geleden
Vanaf 36 weken. Ik ga er vanuit dat het elk moment kan gebeuren nu en heb ook totaal geen behoefte meer aan ver weg gaan. Dus ik begrijp je zeker!
6 maanden geleden
Ik heb dit ook… helemaal geen zin en geen energie om ver weg te gaan, ik geniet ervan om in het weekend gewoon thuis te zijn. Mijn werk is op 15 min en verder ga ik niet. Het idee alleen al dat ik op een openbaar toilet moet gaan, geen eten en drinken bij de hand heb, niet kan liggen of zitten wanneer ik wil… nee danku, geen zin in! 🙈 Je moet luisteren naar je lichaam en niets forceren :)
6 maanden geleden
Reactie op Britt Baeten
Ik heb dit ook… helemaal geen zin en geen energie om ver weg te gaan, ik ge ...
Echt he! Vooral dat gaan zitten.. zelfs de winkel is nu een opgave. 🙈 ik hang dan helemaal over de kar als steun.
6 maanden geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Echt he! Vooral dat gaan zitten.. zelfs de winkel is nu een opgave. 🙈 ik h ...
Ja haha ik ook! Naar de winkel gaan is zo vermoeiend, zeker het wachten aan de kassa… 😅
MOD
6 maanden geleden
Ik denk dat je dat voor jezelf moet aanvoelen. Ik ben nu 35 weken maar voel me nog fit en heb er dus zelf geen problemen mee om wat verder weg van huis te gaan. Maar als jij dat zelf niet meer ziet zitten, dan moeten je vrienden dat maar respecteren. Aan jezelf denken is geen schande 😉
6 maanden geleden
Ik ben vandaag 37w en dit weekend hebben we de laatste “verplichtingen” met vrienden en familie gepland. Ik heb dit wel aangegeven aan iedereen en heb de goede vrienden en familie nog allemaal gezien, dus ik kan vanaf maandag rustig in mijn coconnetje kruipen. Ik werk ook nog, maar het is te veel. Ik ga volgende week briefje vragen bij de gynae.