18 Reacties

6 maanden geleden

Van mijn eerste dochter heb ik daar eigelijk nooit naar gekeken en denk dat nu ook niet te doen met nog 6 weken te gaan gaan nu en staat begin juni nog een weekendje Antwerpen op de planning (ben zelf van west-vlaanderen)

6 maanden geleden

Nee dit is heel normaal, je moet naar je eigen lichaam luisteren en mensen moeten recpecteren en even beseffen dat je bekan ga bevallen…

6 maanden geleden

Wat zie jij als ver? 😃

6 maanden geleden

Reactie op Eli4321

Wat zie jij als ver? 😃
Meer dan een uur van thuis

6 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Meer dan een uur van thuis
Heb zelf nog een goeie 3 weken te gaan. Heb daar zelg nog niet zo concreet over nagedacht. Zolang mijn partner maar niet te ver gaat, voel ik mij daar wel nog goed bij denk ik. Maar als jij je daarin onzeker voelt, moet je zeker jouw eigen gevoel volgen!

6 maanden geleden

Reactie op Eli4321

Heb zelf nog een goeie 3 weken te gaan. Heb daar zelg nog niet zo concreet ...
Ik zou er ook alleen naartoe moeten met de auto en dus mn partner ook niet mee. Ik snap niet dat ze dat niet begrijpen terwijl ze zelf al kinderen gekregen hebben

6 maanden geleden

Nog een dikke 2 weken hier. Als ik met mijn man weg ben heb ik dit gevoel niet, de vluchttas staat ook al in onze auto dus we zijn voorbereid, maar laat me nu niet een uur moeten rijden om ergens alleen heen te gaan. Mijn omgeving weet dit en volgt ook goed mijn tempo al geluk!

6 maanden geleden

Ik heb nog 4 weken te gaan en merk dat ik er ook geen behoefte meer aan heb nog ver te lopen. Gisteren toch nog eens een uitstapje gedaan met een vriendin en ik voelde dat dit te veel is voor m’n lichaam. Ik blijf dus vanaf nu ook dicht bij huis. Mensen moeten dit maar aanvaarden… Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt.

6 maanden geleden

Vanaf 36 weken. Ik ga er vanuit dat het elk moment kan gebeuren nu en heb ook totaal geen behoefte meer aan ver weg gaan. Dus ik begrijp je zeker!

6 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Vanaf 36 weken. Ik ga er vanuit dat het elk moment kan gebeuren nu en heb o ...
Ik begon al te twijfelen aan mezelf of ik niet aan het overdrijven was door die reactie van mn vriendinnen…

6 maanden geleden

Ik heb dit ook… helemaal geen zin en geen energie om ver weg te gaan, ik geniet ervan om in het weekend gewoon thuis te zijn. Mijn werk is op 15 min en verder ga ik niet. Het idee alleen al dat ik op een openbaar toilet moet gaan, geen eten en drinken bij de hand heb, niet kan liggen of zitten wanneer ik wil… nee danku, geen zin in! 🙈 Je moet luisteren naar je lichaam en niets forceren :)

6 maanden geleden

Reactie op Britt Baeten

Ik heb dit ook… helemaal geen zin en geen energie om ver weg te gaan, ik ge ...
Echt he! Vooral dat gaan zitten.. zelfs de winkel is nu een opgave. 🙈 ik hang dan helemaal over de kar als steun.

6 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Echt he! Vooral dat gaan zitten.. zelfs de winkel is nu een opgave. 🙈 ik h ...
Ja haha ik ook! Naar de winkel gaan is zo vermoeiend, zeker het wachten aan de kassa… 😅

6 maanden geleden

Hier hetzelfde. Vdab verwacht van mij dat ik op 37 weken nog naar een afspraak ga bij hun ter plaatse. Ik heb tegen iedereen al gezegd dat ik die laatste maand toch liefst zo weinig mogelijk doe, dus ik hoop dat de dokter me een briefje kan schrijven 🫣

6 maanden geleden

Ik denk dat je dat voor jezelf moet aanvoelen. Ik ben nu 35 weken maar voel me nog fit en heb er dus zelf geen problemen mee om wat verder weg van huis te gaan. Maar als jij dat zelf niet meer ziet zitten, dan moeten je vrienden dat maar respecteren. Aan jezelf denken is geen schande 😉

6 maanden geleden

hier ook nog een 4 weken,ook een baby'tje dat stuk voor zit.heel veel pijn in de rug en de ribben ( 5de kindje) gisteren laatste dag gewerkt en ik zou zelfs liefst al geen boodschappen meer doen,wil gewoon thuis blijven. denk gewoon je gevoel volgen allemaal

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 37w en dit weekend hebben we de laatste “verplichtingen” met vrienden en familie gepland. Ik heb dit wel aangegeven aan iedereen en heb de goede vrienden en familie nog allemaal gezien, dus ik kan vanaf maandag rustig in mijn coconnetje kruipen. Ik werk ook nog, maar het is te veel. Ik ga volgende week briefje vragen bij de gynae.

6 maanden geleden

Reactie op saar1885

hier ook nog een 4 weken,ook een baby'tje dat stuk voor zit.heel veel pijn ...
Boodschappen doe ik nu ook wel niet graag alleen meer, maar gewoon omdat ik de box en de tas niet meer uit de winkelkar krijg door het gewicht 😂