3 Reacties
6 maanden geleden
Lieve Dina, goed dat je jouw hart lucht. Het klinkt inderdaad als een heleboel zorgen maar door er over te praten en ze te benoemen zal je zien dat er toch hier en daar zorgen kunnen verdwijnen. Borstvoeding is geen verplichting en als dit nu niet meer past in jullie situatie dan is dit maar zo. Kinderkamers kunnen opgelost worden. Vele kindjes ter wereld worden in veel ergere woonomstandigheden geboren. De grootste zorg is inderdaad de diagnose van MS en de stress hieromtrent en alles wat het teweeg brengt. De onzekerheid... Op vandaag kunnen ze heel wat behandelen en door bepaalde situaties te ontstressen weet ik zeker dat jullie beide fantastische ouders zullen zijn. Laat je omringen door familie en vrienden(zoals je zelf voorstelt, wees er voor elkaar en op tijd jouw angsten en gedachten benoemen. Jouw gezondheid is ook belangrijk. Je staat hier niet alleen voor. Het komt goed 鉂わ笍
6 maanden geleden
Ik denk Idd dat het nu een goed idee is om je te omringen door fam en vrienden en je te laten helpen waar kan. Zo kan voor jou de stress en last ook wat beter verdeeld worden en rust het niet alleen op uw schouders. Snap dat je man nu veel ondersteuning nodig heeft. Ma als hoog zwangere verdien je vindt ik ook wat rust en als je man dat momenteel niet kan geven, hopelijk de omstaande fam en vrienden. Ik krijg geregeld hulp van mijn moeder en schoonmoeder en ben daar heel dankbaar voor ook de buren helpen waar ze kunnen. Bv als er iets zwaar getild moet worden en mijn vriend is nt thuis. Is belangrijk dat je hulp durft vragen en denk zeker in deze fase dat de mensen sowieso raper genijgt zijn om te helpen en daar is niets mis mee. Alle hulp die je kunt krijgen, neem het aan.