12 Reacties

één maand geleden

Bij ons mag ze daar even naar kijken aan de tafel als wij aan het eten zijn. Zo kan ze rustig mee aan tafel zitten en wij rustig eten!

één maand geleden

Hier soms eens na z'n flesje en dan kunnen wij snel eten 🤣

één maand geleden

Goh denk dat dit opzich wel ok is hoor. Alles met mate denk ik dan :D Tegenwoordig moet je u voor alles verantwoorden terwijl we toch allemaal maar het beste willem & bedoelen :D

één maand geleden

Ik denk dat er veel te veel een no go is als ik mensen hoor praten … 😅 doen waar jij je goed bij voelt… want als je hebt alles gaat mijden wat schadelijk kan zijn dan mogen onze kleintjes en ook wijzelf niets meer ☺️

één maand geleden

Bij ons staat het elke dag (even) 5min op als de grote broer naar boven gebracht wordt om in bed te steken. Mijn man is altijd pas laat thuis van werk en ik heb de 2 dan alleen. Zo weet ik zeker dat hij rustig blijft en niet begint wenen. Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan en dat we ons niet druk moeten maken. Dit werkt zo het beste voor ons en is iedereen happy! Met een 2e wordt je denk ik automatisch makkelijker omdat je soms niet anders kan. Ook moet baby af en toe meer geduld hebben 😉

één maand geleden

Ik probeer schermen te mijden tot 2 jaar, maar dat is moeilijk natuurlijk 😅 Als je ze niet te dicht bij het scherm zet en ze er niet 24/7 naar kijken zal die schade ook wel meevallen hoor.

één maand geleden

Bij ons wordt er absoluut geen tv of scherm opgezet voor ons zoontje. We merken wel dat hij interesse heeft wanneer de tv op staat (en dat is hier meestal een stilstaand beeld omdat we radio luisteren op de tv), maar proberen hem dan af te leiden of met z’n rug naar het scherm te zetten. Is het schadelijk… tja, je maakt ervan wat je zelf wil. Ik sta in het onderwijs en word er niet goed van hoeveel kinderen op een scherm zitten per dag, dus ik wil dit proberen te vermijden.

één maand geleden

Ik doe dit wel.. Ik ben veel alleen want partner is heel de week van huis voor zijn werk. Zo kan ik ook eens eten of wat gedaan krijgen in huis. Tegenwoordig is alles schadelijk. Zolang ze geen urenlang voor dat scherm zitten lijkt mij dit onschuldig.

één maand geleden

Mijn zoontje kijk wel vaak naar tv. Hij is erg geïnteresseerd in Bumba en babytv. Ik krijg anders 0,0 gedaan thuis 🥲🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Hier staat de tv non stop aan. Meestal op muziek bv Spotify. Maar af en toe kijkt hij tv

één maand geleden

Hier een no go. Alle begrip bij mama’s waar het niet anders kan maar hier mijd ik de schermen zolang ik kan :)

één maand geleden

Reactie op Maantje9909

Mijn zoontje kijk wel vaak naar tv. Hij is erg geïnteresseerd in Bumba en b ...
Is hier ook zo, hoor. Ons kindje wil continue geenteraind worden en slaapt slecht overdag. Wil zeggen geen enkel moment voor mezelf ... Ik heb hem vorige week op een avond eens gewoon voor tv gezet zodat ik rustig iets kon eten 🙈😅 Ik voelde me schuldig maar ik had het echt even nodig