8 Reacties

3 maanden geleden

Oei ik steriliseer zijn tuten niet zoveel. Wel elke keer de flesjes en de zuigspenen. Ik leg de tuten samen met de flesjes in de avent sterilisator

3 maanden geleden

Ik kook alles als het net nieuw gekocht is. Daarna gewoon afwassen met warm water en zeepsop.

3 maanden geleden

Volgens mij hoef je enkel te steriliseren wanneer het nieuw uit de verpakking is of als je kindje ziek is. Anders gewoon wassen met warm water en afwasmiddel. Flesjes mogen ook in de vaatwasser.

3 maanden geleden

Ik gebruik een sterilisator van Philips die zowel steriliseert als droogt. Ik was alles dan af, leg ze erin en de sterilisator doet de rest. Link = Bekijk Philips UV-C - desinfecterende Box - voor voorwerpen op: https://www.bol.com/nl/p/philips-uv-c-desinfecterende-box-voor-voorwerpen/9300000021266598?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik kook alles als het net nieuw gekocht is. Daarna gewoon afwassen met warm ...
Idem! Meer is niet nodig.

3 maanden geleden

Bij de tuutjes van Philips Avent zit een doosje waarin je ze kan steriliseren in de microgolf. Beetje water erin, 3 min in de microgolf en klaar

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik kook alles als het net nieuw gekocht is. Daarna gewoon afwassen met warm ...
Gewoon dit ja. Ik geef borstvoeding maar ik was mijn borsten ook niet elke keer voor een voeding. 😅 Hij mag blij zijn als ik eens een keer in de douche ben geweest haha.

3 maanden geleden

Reactie op Sikka

Gewoon dit ja. Ik geef borstvoeding maar ik was mijn borsten ook niet elke ...
Haha… idd. Kgeef ook bv. Dus zo vaak gebruik ik geen flesjes. Paar keer per week voor flesgewenning voor wanneer ze naar de creche gaat.