9 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter start 23 september in de crèche.is zondag 3 maand oud.volgens mijn crèche passen ze zich aan aan het ritme van u kindje en dan geleidelijk passen ze hun ritme toe naar hun gewoontes

2 maanden geleden

Niet schuldig voelen hoor, je staat al heel wat verder dan wij 😅 Onze dochter start op 8 oktober in de crèche. Ze kan nog niet uit een fles drinken (kauwt er alleen maar op), slapen overdag is moeilijk, ze geraakt alleen in slaap aan de borst of na heel lang wiegen én je moet haar ook blijven vasthouden 😬

2 maanden geleden

Ons zoontje start op 1 oktober en zij gaan eerst op zijn ritme werken en geleidelijk gaat hij over naar hun ritme.

2 maanden geleden

Ik werk als kindbegeleider en ons dochtertje start 1okt in de creche, bij ons in de opvang werken we volledig op het ritme van het kind eenmaal ze 6maand zijn beginnen ze ongeveer het ritme van de creche te volgen maar indien dit niet lukt volgen de begeleiders nog steeds het ritme van het kind

2 maanden geleden

Helemaal niet mee inzitten, gewoon verder doen zoals je bezig bent. Ik werk ook in een crèche en ook bij ons wordt gewoon het ritme van het kindje gevolgd, ongeveer wnr ze starten met patatjes gaat dat vanzelf geleidelijk aan over naar het 'standaard' ritme

2 maanden geleden

Ons kindje (nu 15w) gaat sinds 2 september naar de crèche. Ze volgen er zijn ritme qua eten en slapen.

2 maanden geleden

Ons kindje (16,5w) gaat ook sinds begin september naar de crèche. Ze passen zich ook volledig aan naar zijn ritme.

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Niet schuldig voelen hoor, je staat al heel wat verder dan wij 😅 Onze doch ...
Het gaat heel fout klinken, maar ik ben blij te lezen dat het bij jullie ook zo gaat! 🙈 dat slapen is echt een probleem overdag. Ik wil mij constant nu al gaan excuseren bij de crèche 😄

2 maanden geleden

Reactie op BAM39

Het gaat heel fout klinken, maar ik ben blij te lezen dat het bij jullie oo ...
Ja, dat worden een paar ambetante dagen vrees ik 😬 Denk dat ze dat ook wel gewoon zijn. Er zijn sowieso wel meer baby's die moeite hebben met dutjes overdag 🤭