Binnenkort starten met creche en nog zoveel vragen...wat gaan jullie aandoen, dus gaande van body met welk type mouwen (kort/lang)mouwen tot kousen... En wat je als reserve in de rugzak steekt? Zeker nu met dit weer en op een ander... Hebben jullie een vestje voor nu in oktober?
Lexi heeft vandaag haar eerste wenmoment in de crèche. Ik heb haar een romper zonder mouwen aangedaan en daarover een legging en t-shirt met lange mouwen en een paar kousen. Straks eens even kijken of dat niet te warm was voor haar. Ze is nogal een zwetertje 😅
Ik heb hem deze ochtend afgezet met een body met korte mouwen, een t-shirt met lange mouwen en gemakkelijk broekje met lange pijpen en een paar kousen. Die kousen doen ze daar meestal wel meteen uit aangezien hij ze maar met moeite kan aanhouden 😜
In de rugzak zit een soortgelijk tenuetje als reserve. Tot vorige week had ik ook een zomertenue erin steken maar die heb ik er nu uit gelaten. Ik ga er voor de zekerheid nog een vestje in steken voor als het kouder wordt. Maar in principe is het daar toch altijd even warm binnen en komen die hele kleintjes toch nog niet buiten...
Toch spannend he 😬 Slapen is een probleem en ze drinkt ook nog steeds niet van de fles. Het is nu maar 3h en vrijdag nog eens 3h. Dus hopelijk hebben ze daar niet te veel afgezien 🙈
Voor nu zou ik nog gewoon romper korte mouwen, tshirt lange mouwen, broek en sokken aandoen.
Vanaf ze beginnen sluipen/kruipen wel warmere kleding (romper lange mouwen) want op de vloer is het kouder.
Reserve toch zeker 2 paar rompers en 2 paar broeken en 1 tshirt lange mouwen. Als je kindje regelmatig overgeeft dan zou ik toch wel 2x shirt doen.
Los eventjes van crèche, hebben jullie een jasje voor nu? Als hij in de buggy ligt dan had hij tot heden geen vest aan. Ik denk dan eerder voor in maxi cosi of als je er mee zou wandelen. Heb er in maat 68 van familie maar is gelijk nog zo groot. Verlang wel al naar de beertjes vest outfits🥰
Amai ja 🥰 zo spannend voor jou vandaag. Sturen ze dan iets van hoe het gaa ...
Ze gingen bellen mocht het toch echt niet gaan, maar ben ze net gaan halen en ze was blijkbaar heel flink. Ze is zelfs uit zichzelf in slaap gevallen en heeft een halfuur geslapen 😱 Ze had naar het einde toe blijkbaar wel even een moeilijk momentje (vermoedelijk honger) maar toen ze haar in een wipper hebben gezet was ze weer vrolijk 😅😅 Begon in de auto wel meteen te wenen (is gelukkig maar 4 minuten rijden) maar ze ligt nu heel tevreden aan de borst wat te knorren 🥹
Los eventjes van crèche, hebben jullie een jasje voor nu? Als hij in de bug ...
In de Maxi-Cosi niet, ze zit daar zo in gepropt dat ze altijd zweet. Zeker als ze dan nog eens begint te wenen 😅 In de kinderwagen leggen we er vaak een dekentje over, maar dat stampt ze er wel snel af met die spartelbeentjes 🤭
De meeste van jullie doen een tshirt met lange mouwen en geen truitje? Ons zoontje draagt nu een romper met korte mouwen maar wel een trui… ik vind crèche kledij ook echt moeilijk🙈
De meeste van jullie doen een tshirt met lange mouwen en geen truitje? Ons ...
Dient de lange mouwen t shirt niet een beetje als trui? Ik heb ook echt truien (sweaters) maar lijkt mij nu nog te warm maar ms idd in combinatie met rompertje eronder wel nog ok.
Los eventjes van crèche, hebben jullie een jasje voor nu? Als hij in de bug ...
Ik heb berenjasjes in verschillende maten voor de komende maten. 😂
In de maxi cosi liever geen vestje aangezien dat niet zo veilig is. Ik heb er een voetenzak in gelegd.
Dient de lange mouwen t shirt niet een beetje als trui? Ik heb ook echt tru ...
Ons zoontje draagt nu wel overdag al een sweater.. is ook wel echt geen zweter en vaak koude handjes en voeten. Geen idee allemaal… we doen maar wat, haha