14 Reacties

MOD

8 maanden geleden

Ik kies voor een cosleeper zodat ik snachts niet (ver) uit bed hoef om voeding te geven 😊

8 maanden geleden

Een vriendin van me heeft het echte bedje van haar kindje gewoon langs haar bed gezet in het begin, wat natuurlijk ook een optie is. Ikzelf ben nu 26 weken en ben toch aan het denken om een cosleeper te kopen. Ik denk dat ik voor de maxi Cosi iora air cosleeper ga gaan.

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Een vriendin van me heeft het echte bedje van haar kindje gewoon langs haar ...
Ik heb deze ook gekocht 😊

8 maanden geleden

Ik heb een bedje gekocht dat kan omgebouwd worden tot co-sleeper , met poten die kunnen wiegen en er later afgehaald kunnen worden . En als ze te groot wordt kan het als bankje dienen, een 3-in-1 bedje dus met alles op en aan (matras, omranding etc)

8 maanden geleden

Ik had een co sleeper gehad. Vond het erg fijn. Wij hebben hem uiteindelijk ook vrij lang gebruikt.

8 maanden geleden

Ik vond het bij het eerste kindje echt een meerwaarde. Zeker als je borstvoeding kan/wilt geven. Wij gaan hem zeker weer gebruiken nu. Toch het veiligst om de baby niet tussen jullie in te leggen en heel handig lekker dichtbij. Je hoeft zelf niet (per se) uit bed. De luier verschoonde ik soms zelfs ook in de cosleeper. Je vind ze goed geprijst tweedehands en kan hem erna zelfs voor hetzelfde geld terug erop zetten. Ik zou zeggen gewoon in huis halen en kijken op het moment zelf of je het gebruikt.

8 maanden geleden

Wij hebben de cosleeper ioara air gekocht. Ik wil dit sowieso proberen omdat je dan voor borstvoeding dichtbij bent. Wij hadden geluk met een paar dagen te zoeken op bol.com opeens een dagdeal aan 175 euro ipv 259 euro... Ms ook zo wat triggeren

8 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Een vriendin van me heeft het echte bedje van haar kindje gewoon langs haar ...
Die gaan wij ook pakken 😊

8 maanden geleden

Ik ging een cosleeper lenen bij een Babytheek hier in de buurt. Ideaal om het uit te testen. :)

8 maanden geleden

Wij hebben het twee keer met een bedje gedaan omdat ik niet te veel spullen wou, maar ik heb het echt gemist dus wij kopen er nu ook één

8 maanden geleden

Hier pro kindje op de kamer zodat hij/zij voelt dat we er zijn voor hem/haar. Wij vonden op marktplaats voor 15 euro een co sleeper.

8 maanden geleden

Bij nr 1 wilde ik er eerst geen, maar uiteindelijk op aanraden van vriendinnen en er toch een geleend, en ben daar heel erg blij mee geweest. Heb er nu voor nr 2 ook weer een geleend. Mss kun je eens kijken of je er van iemand een kunt lenen? Uiteindelijk worden ze niet zó lang gebruikt.

8 maanden geleden

Ivm wiegendood wordt op de kamer bij de ouders slapen ook aangeraden tot 6 maanden. Wij hebben een tweedehands co sleeper gekocht. Wel een nieuw matrasje.

8 maanden geleden

Wij hadden er bij de eerste een maar die wilde er uiteindelijk niet in slapen, ze sliep gewoon bij ons in bed de eerste maanden.