14 Reacties
8 maanden geleden
Een vriendin van me heeft het echte bedje van haar kindje gewoon langs haar bed gezet in het begin, wat natuurlijk ook een optie is. Ikzelf ben nu 26 weken en ben toch aan het denken om een cosleeper te kopen. Ik denk dat ik voor de maxi Cosi iora air cosleeper ga gaan.
8 maanden geleden
Ik heb een bedje gekocht dat kan omgebouwd worden tot co-sleeper , met poten die kunnen wiegen en er later afgehaald kunnen worden . En als ze te groot wordt kan het als bankje dienen, een 3-in-1 bedje dus met alles op en aan (matras, omranding etc)
8 maanden geleden
Ik vond het bij het eerste kindje echt een meerwaarde. Zeker als je borstvoeding kan/wilt geven. Wij gaan hem zeker weer gebruiken nu. Toch het veiligst om de baby niet tussen jullie in te leggen en heel handig lekker dichtbij. Je hoeft zelf niet (per se) uit bed. De luier verschoonde ik soms zelfs ook in de cosleeper. Je vind ze goed geprijst tweedehands en kan hem erna zelfs voor hetzelfde geld terug erop zetten. Ik zou zeggen gewoon in huis halen en kijken op het moment zelf of je het gebruikt.
8 maanden geleden
Bij nr 1 wilde ik er eerst geen, maar uiteindelijk op aanraden van vriendinnen en er toch een geleend, en ben daar heel erg blij mee geweest. Heb er nu voor nr 2 ook weer een geleend. Mss kun je eens kijken of je er van iemand een kunt lenen? Uiteindelijk worden ze niet zó lang gebruikt.