41 Reacties

één jaar geleden

Reactie op kamiel

Ik heb soms wel een buik en dan weer niet 🙈 Mijn gewone broeken gaan nog w ...
Die struggle… daar zit ik ook erg mee. 😖 En ik vind ook gewoon veel zwangerschapskleding niet mooi.

MOD

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Die struggle… daar zit ik ook erg mee. 😖 En ik vind ook gewoon veel zwange ...
Idem… ik heb vorige week heel veel jurkjes gekocht die de komende maanden hopelijk nog wat meegroeien, dat vind ik mooier dan veel zwangerschapsbroeken

één jaar geleden

Reactie op NDL

Idem… ik heb vorige week heel veel jurkjes gekocht die de komende maanden h ...
Oohja, hier ook! Normaal draag ik altijd hoge broeken dus daar kon ik al snel niet meer in. En die zwangerschapsbroeken zitten dan heel raar.

één jaar geleden

Reactie op NDL

Idem… ik heb vorige week heel veel jurkjes gekocht die de komende maanden h ...
Same, ik ben ook meer voor de jurkjes. Maarr leggings vond ik tegen het einde van mijn eerste zwangerschap wel echt de hemel.

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Oohja, hier ook! Normaal draag ik altijd hoge broeken dus daar kon ik al sn ...
Ooh jaaa echt he! Hier ook hoge broeken en dan mijn trui zo wat in mijn broek. Ja dat is geen zicht met zo’n zwangerschapsbroek he. 😂

MOD

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Ooh jaaa echt he! Hier ook hoge broeken en dan mijn trui zo wat in mijn bro ...
Hahaha ik ook 😂 + om mooi aan te sluiten zou ik elke paar weken een andere broek moeten kopen denk ik 😛 ik neem de tip van de leggings zeker mee, ik ben nu nog maar 11 weken dus ik pas nog in gewone panty’s, maar ik heb het gevoel dat ik nu wel snel aan het uitzetten ben 🙈

één jaar geleden

Reactie op NDL

Hahaha ik ook 😂 + om mooi aan te sluiten zou ik elke paar weken een andere ...
Oh ja een panty tip, koop zwangerschapspanty’s. Die zitten zoooo veeel beter. Zolang gewone nog gaan cava he, maar na een tijd drukt die band echt op uw buik en ugh dat zit verschrikkelijk.

één jaar geleden

Zo mooie buikjes al! Mijn zus zegt dat bij een tweede zwangerschap de buik sneller komt dan bij een eerste. Ik zit hier dus nog relatief plat (afgezien van de vetjes die ik al had 😅). Ik was wel tov vorig jaar en twee jaar geleden afgevallen door de hormoonbehandelingen dit jaar, en heb bewust de nu wat ruim zittende broeken bewaard, ben ik nu echt blij mee.

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Ooh jaaa echt he! Hier ook hoge broeken en dan mijn trui zo wat in mijn bro ...
Inderdaad. In huis vooral Leggings en joggings. Buitenshuis kleedjes. Zag nu online hoge zwangerschapsbroeken! Zo de gewone die we gewoon zijn en dan een rek aan de zijkant. Heb die nu besteld om te zien dat dat iets kan zijn.

één jaar geleden

Hier 11w4d ver , ben van nature al wat zwaarder en heb niet het gevoel dat je al iets kan zien van mijn buikje 😓 wel begint mn riem te spannen

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Inderdaad. In huis vooral Leggings en joggings. Buitenshuis kleedjes. Zag ...
Oeeh laat maar weten of het wat is!

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Hier 11w4d ver , ben van nature al wat zwaarder en heb niet het gevoel dat ...
Herkenbaar! Ik heb sowieso al een buik. Qua gewicht val ik nog steeds af, maar mijn broeken spannen steeds harder en mijn buik wordt zichtbaarder. Maar het is nog steeds een twijfelbuik of ik nu 'gewoon dlkker' of zwanger ben 🙈

één jaar geleden

Ja hier net hetzelfde! Ik lees mee..

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Oeeh laat maar weten of het wat is!
Jaa! Ze zit in ieder geval beter dan een gewone zwangerschapsbroek. 🫶🏻

één jaar geleden

Wel minder mooi misschien maar zo ziet ze eruit. Trui erover en 👌🏼 🤣

één jaar geleden

Week 16. Sinds deze week echt goed zichtbaar 😍

één jaar geleden

Dit was bij 12 weken bij mij. 1ste kindje maar denk dat vooral men darmen opgezwollen zijn. 🫢😀

één jaar geleden

Kan het nu ook niet meer wegsteken 😍

één jaar geleden

Ik geniet van die buikfoto’s van jullie, zo mooi. 🤍

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Wel minder mooi misschien maar zo ziet ze eruit. Trui erover en 👌🏼 🤣
Mooi! Van waar heb je die?