Hey ladies,
Vanaf wanneer zag je een buikje bij jullie?
Ik ben nu bijna 10 weken ver en je zou al denken dat ik 30 weken ver ben 😂.
Zo opgebazen sinds ongeveer 6 weken???
Hebben jullie dit ook?
Die struggle… daar zit ik ook erg mee. 😖
En ik vind ook gewoon veel zwange ...
Idem… ik heb vorige week heel veel jurkjes gekocht die de komende maanden hopelijk nog wat meegroeien, dat vind ik mooier dan veel zwangerschapsbroeken
Ooh jaaa echt he! Hier ook hoge broeken en dan mijn trui zo wat in mijn bro ...
Hahaha ik ook 😂 + om mooi aan te sluiten zou ik elke paar weken een andere broek moeten kopen denk ik 😛 ik neem de tip van de leggings zeker mee, ik ben nu nog maar 11 weken dus ik pas nog in gewone panty’s, maar ik heb het gevoel dat ik nu wel snel aan het uitzetten ben 🙈
Hahaha ik ook 😂 + om mooi aan te sluiten zou ik elke paar weken een andere ...
Oh ja een panty tip, koop zwangerschapspanty’s. Die zitten zoooo veeel beter.
Zolang gewone nog gaan cava he, maar na een tijd drukt die band echt op uw buik en ugh dat zit verschrikkelijk.
Zo mooie buikjes al! Mijn zus zegt dat bij een tweede zwangerschap de buik sneller komt dan bij een eerste. Ik zit hier dus nog relatief plat (afgezien van de vetjes die ik al had 😅). Ik was wel tov vorig jaar en twee jaar geleden afgevallen door de hormoonbehandelingen dit jaar, en heb bewust de nu wat ruim zittende broeken bewaard, ben ik nu echt blij mee.
Ooh jaaa echt he! Hier ook hoge broeken en dan mijn trui zo wat in mijn bro ...
Inderdaad. In huis vooral Leggings en joggings. Buitenshuis kleedjes.
Zag nu online hoge zwangerschapsbroeken! Zo de gewone die we gewoon zijn en dan een rek aan de zijkant. Heb die nu besteld om te zien dat dat iets kan zijn.
Hier 11w4d ver , ben van nature al wat zwaarder en heb niet het gevoel dat ...
Herkenbaar! Ik heb sowieso al een buik. Qua gewicht val ik nog steeds af, maar mijn broeken spannen steeds harder en mijn buik wordt zichtbaarder. Maar het is nog steeds een twijfelbuik of ik nu 'gewoon dlkker' of zwanger ben 🙈