41 Reacties

MOD

één jaar geleden

Ik ben net 10 weken ver en mijn broeken beginnen wel te spannen en mijn buik voelt precies steviger aan, ik ben wel nog niet zoveel bijgekomen (500 gram ongeveer)

één jaar geleden

Heb ik ook, nu met bijna 13 weken is het opgeblazen gevoel minder.

één jaar geleden

Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gemaakt… Maar ja dat zal de misselijkheid en het slechte eetpatroon zijn van de afgelopen weken. Morgen echo!🤞🏻🍀

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gema ...
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, dat ‘buikje’ zijn eigenlijk gewoon je darmen die opgeblazen zijn, de baby zit nog veilig verborgen onder het schaambeen 🤗 des te beter dat je er dus geen last van hebt.

één jaar geleden

Ik ben 12 weken en al sinds 9 weken past geen jeansbroek meer haha! Heb allemaal stretch broeken gekocht zo met een mee rekkende band maar nog geen zwangerschapsbroeken hoor , kleedjes ook altijd top!

één jaar geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/groei-zwangere-buik/

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, dat ‘buikje’ zijn eigenlijk gewoon j ...
Oh super!☺️ Kijk wel uit naar het echte ‘buikje’! Trouwens tip voor de opgeblazen buikjes: ik draag graag de ‘Shape of you’ jeans van LolaLiza, dat zijn 3 maten in 1: zit altijd lekker bij bijkomen/afvallen en is ook nog eens high waist!👍🏻

één jaar geleden

Hier ook! Nu 11 weken en al ongeveer4 weken dat ik nergens in kan. Maar inderdaad baby zit nog vanonder dus zijn denk darmen dat heel opgezwollen zijn maar lijkt wel op 5 of 6 maand zwanger

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Hier ook! Nu 11 weken en al ongeveer4 weken dat ik nergens in kan. Maar in ...
Ik heb dat ook, vooral ‘s avonds 🙈

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gema ...
Ik ook morgen echo en nipt test 🥰 had 2 weken geleden wel een buik maar ja dat zijn de darmen die opgeblazen zijn en nu niks meer van buik 🙈 heb zelf het gevoel wat afgevallen te zijn … ik begrijp je bezorgdheid, idem hier … probeer mezelf op te peppen met mezelf te zeggen dat ik geen teken heb gehad om me echt zorgen over te maken 😉

één jaar geleden

13 weken, tweede kindje en mijn buikje wordt ook al zichtbaar. Dit had ik bij mijn eerste pas met 16 weken. 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, dat ‘buikje’ zijn eigenlijk gewoon j ...
Nee hoor vanaf 12/13 weken zit het niet meer achter het schaambot en zit het zo’n 5cm van je navel. Nu begint het echt meer in je buik te groeien. 😁

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Nee hoor vanaf 12/13 weken zit het niet meer achter het schaambot en zit he ...
Echt hele mooie foto bij jou! 🤗

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Echt hele mooie foto bij jou! 🤗
Thank you! 🤍

één jaar geleden

Ik ben 13 weken en ik lijk wel 7 maand ver 😂 ik had al van in het begin snel een buikje 😄

één jaar geleden

Reactie op LNK97

Ik ben 13 weken en ik lijk wel 7 maand ver 😂 ik had al van in het begin sn ...
Dit dus 🤭

één jaar geleden

Ook heel mooi! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Sikka

13 weken, tweede kindje en mijn buikje wordt ook al zichtbaar. Dit had ik b ...
Zo mooi

één jaar geleden

Ik heb soms wel een buik en dan weer niet 🙈 Mijn gewone broeken gaan nog wel. Maar zitten lastig aan mijn buik. En zwangerschapsbroek is nog te groot.

één jaar geleden

Reactie op LNK97

Dit dus 🤭
Ik vind hem prachtig. 🥰