Hey ladies,
Vanaf wanneer zag je een buikje bij jullie?
Ik ben nu bijna 10 weken ver en je zou al denken dat ik 30 weken ver ben 😂.
Zo opgebazen sinds ongeveer 6 weken???
Hebben jullie dit ook?
Ik ben net 10 weken ver en mijn broeken beginnen wel te spannen en mijn buik voelt precies steviger aan, ik ben wel nog niet zoveel bijgekomen (500 gram ongeveer)
Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gemaakt… Maar ja dat zal de misselijkheid en het slechte eetpatroon zijn van de afgelopen weken. Morgen echo!🤞🏻🍀
Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gema ...
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, dat ‘buikje’ zijn eigenlijk gewoon je darmen die opgeblazen zijn, de baby zit nog veilig verborgen onder het schaambeen 🤗 des te beter dat je er dus geen last van hebt.
Ik ben 12 weken en al sinds 9 weken past geen jeansbroek meer haha! Heb allemaal stretch broeken gekocht zo met een mee rekkende band maar nog geen zwangerschapsbroeken hoor , kleedjes ook altijd top!
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, dat ‘buikje’ zijn eigenlijk gewoon j ...
Oh super!☺️ Kijk wel uit naar het echte ‘buikje’! Trouwens tip voor de opgeblazen buikjes: ik draag graag de ‘Shape of you’ jeans van LolaLiza, dat zijn 3 maten in 1: zit altijd lekker bij bijkomen/afvallen en is ook nog eens high waist!👍🏻
Hier ook! Nu 11 weken en al ongeveer4 weken dat ik nergens in kan. Maar inderdaad baby zit nog vanonder dus zijn denk darmen dat heel opgezwollen zijn maar lijkt wel op 5 of 6 maand zwanger
Hier 12 weken en geen buikje of toename gewicht, heb me daar zorgen om gema ...
Ik ook morgen echo en nipt test 🥰 had 2 weken geleden wel een buik maar ja dat zijn de darmen die opgeblazen zijn en nu niks meer van buik 🙈 heb zelf het gevoel wat afgevallen te zijn … ik begrijp je bezorgdheid, idem hier … probeer mezelf op te peppen met mezelf te zeggen dat ik geen teken heb gehad om me echt zorgen over te maken 😉