10 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op MarieT
5 weken geleden bevallen en ook nog een zwanger buikje (eerste kindje), gis ...
Wek leuk dat jullie er grapjes over kunnen maken :)Ik weeg ook nog wel 12 kilo teveel. Nog nooit zoveel bijgekomen.. misschien is dat het? Word er zo onzeker van. Ik geef borstvoeding maar val niks af. Zo vreemd. Vanaf vandaag alles wat ik in mijn mond steek beginnen afwegen en ingeven. Misschien leg ik er teveel druk op...
3 maanden geleden
Reactie op Blokland
Wek leuk dat jullie er grapjes over kunnen maken :)Ik weeg ook nog wel 12 k ...
Oh je mag niet zo streng zijn voor jezelf in deze periode 🥺
Misschien eet je nu ook gewoon meer door de borstvoeding? Dat merk ik wel echt en daardoor val ik nu ook even niet meer af, ben in totaal 12kg bijgekomen, de eerste 2 weken was ik 8kg terug kwijt, maar nu al 3 weken stabiel. Heb wel nooit een platte buik gehad, kan er ook heel onzeker over worden, maar nu wil ik even niet focussen op zo snel mogelijk dat buikje kwijtraken, dat komt straks wel wanneer ik terug ga sporten.
Mijn man is ook wel heel lief erover, dat helpt. We kunnen er idd grapjes over maken en hij zegt elke dag dat hij me knap vindt.
3 maanden geleden
Hier 4e kindje op leeftijd van 41j. Na 7 weken nog altijd 10kg meer en een buikje. Ik ga ervan uit dat het door mijn leeftijd en 4e zwangerschap wat meer tijd en inspanning vraagt. Binnenkort start ik met kine en ben ook van plan binnen een twee maanden te gaan fitnessen. Maar alles op z'n tijd. Onze kinesist raadde ook aan eerst voldoende te recupereren. Ik vind het nu vooral moeilijk om kledij te vinden waar ik me goed in voel.
3 maanden geleden
Hier hetzelfde maar dan al 6 weken bevallen.. Ik maak me er niet te druk in. Ik geef borstvoeding dus wil ook zeker niet diëten en voor sporten is het ook nog te vroeg :) Hoort bij de postpartum zeker? Ik draag hem voorlopig met trots ;)
3 maanden geleden
Ik zag er 6m zwanger uit tot 5 weken na de bevalling 😅 Nu 8 weken pp en terug een platte maar verrimpelde buik
één maand geleden
Is dat normaal dat men buik zie bewegen en ik volgens mij niet zwanger ben