10 Reacties
5 maanden geleden
Fuze tea is echt een lifesaver tegen brandend maagzuur! Mijn schoonzus ontdekte dit tijdens haar eerste zwangerschap en dit werkt bij mij ook super goed! Als het echt te extreem is dan neem ik omeprazole in, is veilig voor de baby en doet het snel overgaan. De laatste weekjes moeten haalbaar blijven natuurlijk🙈
5 maanden geleden
Ik heb er bijna ook dagelijks last van (bijna 39 weken zwanger)... Eerst wou ik ook nooit iets nemen (sliep ik rechter, water drinken,...) maar met eens wakker te worden 's nachts waar ik moest kotsen en mij heel verslikte in mijn kots in keel vond ik het welletjes. Ik nam eerst af en toe Rennietjes maar ben ik overgeschakeled naar Omeprazole (1 x daags) maar ook niet dagelijks. Best eens navragen bij huisarts/gynae. Alsook mijd : cola, koolzuurhoudende dranken
5 maanden geleden
Ik ben onderweg naar 39weken. En net smorgens (nuchter) 1x omeprazole, dit werkt hele goed bij mij. Normaal nam ik ‘s avonds ook 1 maar nu heb ik de 20mg en geen idee of ik daar 2 van mag nemen. Dus ‘s nachts heel soms last van maagzuur. Gaviscon werkt helaas niet bij mij.
MOD
5 maanden geleden
Jup, heb er ook af en toe last van en ben ook te koppig om medicatie te nemen 😅
Soms heb ik maagzuur van een lege maag, dan eet ik gewoon een mueslireep. Droge crackers werken ook echt goed.
Als het maagzuur is omdat mijn eten niet goed verteert, eet ik een zure groene appel.
5 maanden geleden
Reactie op MelanieDR
Fuze tea is echt een lifesaver tegen brandend maagzuur! Mijn schoonzus ontd ...
Ik heb gisteren Fuze Tea uitgetest en het heeft mij ook geholpen dus zeker een aanrader 😁.