3 Reacties
3 maanden geleden
Hier is het ook wel, er zijn dagen dat het goed gaat, en er zijn dagen dat ik er echt een hekel aan heb omdat ze zo boos is, en ik weet eigenlijk niet waarom. Ze is nu 10 weken en heb mij voorgenomen om nog door te bijten tot 12 weken en dat te bekijken hoe ik mij voel. Ik begrijp je dus volledig.
3 maanden geleden
Bijkomend ook nog: haar gewichtstoename is volgens kind en gezin niet voldoende, hoewel ik haar om de 2 uur eten geef en zeker wel genoeg melk heb, want ik kan elke dag nog 100ml bijkolven. Maar momenteel maak ik er mij nog niet te druk in, haar geboortegewicht was 4kg en nu weegt ze 6kg. Binnen twee weken ook evaluatie bij kind en gezin dus daar hangt voor mij ook veel vanaf.
3 maanden geleden
Mijn zoontje is 6 weken. Toen ik tegen de vroedvrouw zij dat hij de voorbije dagen precies boos is op mijn borsten terwijl hij drinkt, zei zij mij dat dat waarschijnlijk buikkrampen waren al tijdens het drinken opkwamen. Sindsdien drinkt hij ook minder lang dus probeer ik hem door de dag sneller te geven als hij vraagt. Ik geef nog altijd de beide borsten als hij 1 kant niet wil kolf ik deze af en geef ik deze later nog bij. S’nachts werk ik ook met flesjes (van avevent) en afgekolfde melk. Heb de indruk dat hij dan minder krampen heeft. Maar ik durf nog niet teveel flesjes geven uit angst dat hij dan mijn borst gaat weigeren