7 Reacties

één jaar geleden

Dat hangt ervan af waar je prothese ligt. Als die achter de spier ligt is dat geen enkel probleem aangezien de borst geheel intact gebleven is. Als de prothese voor de spier wordt geplaatst kan dit moeilijker zijn en drukken op de melkklieren maar is voor iedereen anders.

één jaar geleden

Ik zal het binnenkort weten te zeggen in deze topic 😉 borstvergroting is 10 jaar geleden, achter de borstspier maar wel kleine insnede onderaan mijn tepel, dus geen idee hoeveel melkkanalen er geraakt zijn. Ik ga proberen kolven vooraf om te kijken of de productie op gang komt.

één jaar geleden

Mijn werden achter de spieren geplaatst en ik heb met mijn zoontje zonder probleem borstvoeding kunnen geven. Ik produceerde heel veel melk ook. Als de melkklieren niet beschadigd zijn heeft borstvergroting geen invloed op de melkproductie

één jaar geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Mijn werden achter de spieren geplaatst en ik heb met mijn zoontje zonder p ...
Werden de implantaten via borstplooi of tepel geplaatst? Had je last van de stuwing?

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Werden de implantaten via borstplooi of tepel geplaatst? Had je last van de ...
Via de borstplooi. Ik had wel af en toe last van stuwingen maar weinig omdat ik veel Afwisselde van borst bij het voeden maar stuwingen is heel normaal dat je nu borstvergroting hebt of niet … als je er last van hebt best de baby aanleggen aan de borst waar je het meeste stuwingen hebt en terwijl de baby drink uw borst masseren zodat de baby de opgestapelde melk opdrinkt … maar het is het allemaal waard , mooiste ervaring die er is

10 maanden geleden

Wat als je een borst verkleining/lift laat doen? Iemand ervaring ?

10 maanden geleden

Reactie op Biatha

Wat als je een borst verkleining/lift laat doen? Iemand ervaring ?
Volgens mij blijft dit hetzelfde … zolang de melkklieren niet werden beschadigd tijdens de operatie kan je zeker nog borstvoeding geven. Contact opnemen met de dokter die de operatie gedaan heeft … alles zou moeten staan in jouw medisch dossier