4 Reacties

3 maanden geleden

Hier is dat ook maar heeft niks met fles te maken, soms is ze gewoon super lastig tijdens het eten, geen krampen ofzo. ‘s morgens en ‘s avonds gaat het hier ook goed.

3 maanden geleden

Bij mij exact hetzelfde! Overdag voeden met de borst is nu echt een strijd geworden… Wij geven ‘s avonds na de borst nog een flesje afgekolfde melk omdat ze even niet genoeg bij kwam. Nu was dat wel weer terug in orde maar begint ze ook heel hard te huilen aan de borst overdag, dan is mijn productie wel lager dan in de ochtend of nacht volgens mij…

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Bij mij exact hetzelfde! Overdag voeden met de borst is nu echt een strijd ...
Gisteren bij kind en gezin geweest. In het begin kwam ze supergoed bij, maar nu heeft ze een sterke daling gemaakt. Ze moet dus goed bijkomen en net nu weigert ze goed aan de borst te drinken... En heb de indruk dat ze nog honger heeft, maar het gewoon opgeeft. Op aanraden vroedvrouw heb ik eens overdag een afgekolfd flesje gegeven en dit gaat zonder problemen

3 maanden geleden

Ik postte onlangs ook een topic hierover. Net hetzelfde. Door af en toe een flesje aan te bieden, weigert hij nu af en toe de borst, niet altijd. Ik begin steeds met het aanbieden van de borst en wanneer het niet lukt (soms meteen, meestal nadat hij zijn grootste honger wegdronk), geef ik een afgekolfd flesje. De vroedvrouw zei dat als ik volhield hij zich wel zou aanpassen maar binnen 3weken moet hij naar de crèche en zijn het sowieso flesjes. Het is mij de strijd niet waard, ik wil een gelukkig kind met een goed gewicht. Ik ben wel steeds opgelucht wanneer het toch nog eens aan de borst lukt 😊