13 Reacties
MOD
7 maanden geleden
Vaccin is inderdaad gratis, normaal bestelt je huisarts deze dan zelf.
Als je het vaccin zelf koopt bij de apotheek op voorschrift dan wordt het niet terugbetaald, maar je kan dan misschien een deel terugkrijgen via uw ziekenfonds. (Maar ik heb geen idee hoeveel het vaccin kost en hoeveel je er dan van terugkrijgt. Zou iig toch nog eens vragen aan de arts of die het niet zelf kan bestellen)
Mijn vriend heeft niet moeten betalen iig, behalve dan zijn remgeld voor de afspraak bij de dokter.
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Vaccin is inderdaad gratis, normaal bestelt je huisarts deze dan zelf.
Als ...
Ja ik zei dit ook tegen mijn vriend van je mag hem niet halen bij de apotheek je moet hem laten bestellen door de huisarts en daar laten zetten, zijn huisarts zei hem dat het op die manier van met voorschrift bij apotheek gaan halen en dan hem laten zetten door hem er juist voor zou zorgen dat die gratis zou zijn 🤷♀️ ik zit nu zelf bij mijn huisarts te wachten dus zal het hier misschien ook nog eens navragen die van mij heeft hem altijd op voorraad liggen …
MOD
7 maanden geleden
Reactie op kimtjeeee
Ja ik zei dit ook tegen mijn vriend van je mag hem niet halen bij de apothe ...
Hmm, op de site van de Vlaamse Overheid staat toch dat de dokter het moet bestellen, want ze kunnen je niet terugbetalen als je het zelf gaat halen bij de apotheek 🤔
7 maanden geleden
Ik heb deze gisteren gekregen bij de vroedvrouw. Niets moeten betalen ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Hmm, op de site van de Vlaamse Overheid staat toch dat de dokter het moet b ...
Klopt, heb ik ook nagevraagd bij mijn eigen huisarts en die zegt idd ook dat deze door de dokter zelf besteld moet worden en dat je anders zelf het vaccin betaald, ik ga hem gewoon naar mijn huisarts sturen is wel wat verder weg maar zo is hij toch gratis
MOD
7 maanden geleden
Reactie op Biatha
Telt deee regeling enkel voor de ouders of ook voor de grootouders ? (die v ...
Als ik het goed heb begrepen zou het voor alle volwassenen gratis moeten zijn. Maar mijn zus en ouders moeten zich nog laten vaccineren volgens mij, dus kan het (nog) niet bevestigen...