7 Reacties
7 maanden geleden
Ik kreeg deze onlangs te zien van mijn man en vond het wel leuk om eens te lezen ;)
7 maanden geleden
Ik heb het 9 maanden zwangerschapsboek van Oei ik groei. Daarin is er ook plek voor foto鈥檚 enz. Wij krijgen ook een zoontje. Ik denk dat het net heel waardevol is. Ik heb zelf een soortgelijk boek gekregen van mijn mama van toen ze zwanger was van mij, mijn man heeft dit niet en vindt het super jammer. Ik denk dat je er niets verkeerd mee kan doen! Je kan ook altijd zelf foto鈥檚 en kaartjes die je krijgt bij de geboorte enz er bijsteken he :)
7 maanden geleden
Ik hou ook een zwangerschaps dagboek bij van Nijntje en heb daar dan nog een vervolg boek van van mijn baby鈥檚 1ste jaar. En heb dan ook nog een zwangerschap foto album waar ik mijn buik foto鈥檚 en echo鈥檚 in bijhoud. Die ik dan soms link aan het zwangerschap dagboek. Heb er wel fun in, is ook beetje uitlaatklep ? Staan soms vragen in die je dieper doen nadenken over je zwangerschap en toekomst perspectief. Geen idee of jongens hier in ge茂nteresseerd zijn, ma ik zelf ga hier wel graag eens op terug kijken. Ma dat is mischien persoonlijk. Misschien ben ik sentimenteel ik weet ni. 馃槄
7 maanden geleden
Ik hou ook alles bij in een invulboek. Elke week zijn er een 4-tal vragen die ik moet invullen en dan een pagina met tips / dingen om over na te denken / welke plannen ik nog heb / een echo / ... . Ik denk dat het ook leuk is om bij een volgende zwangerschap te vergelijken 馃槉
MOD
7 maanden geleden
Ik hou niet echt iets bij. Heb ook eigenlijk nog geen buikfoto's ofzo gemaakt 馃槵
Ik heb wel 2 babyboeken (eentje gekregen van beste vriendin/meter en eentje uit een gratis babybox), die gaan van zwangerschap tot en met 1e verjaardag. Die ben ik wel van plan in te vullen, maar dat zijn meer dingen als: op deze dag ontdekte ik dat ik zwanger was, die persoon wist het als eerste, die persoon reageerde zo, etc. In een van de boeken staat ook een stamboom, en verder gaat het vooral over de baby: 1e uitstapje, 1e lachje, 1e tandje,...
7 maanden geleden
Ik hou ook een 9 maanden dagboek bij en vind het zelf al fijn om terug te lezen. Ik plak er foto鈥檚 in de van de echo, mijn buik, uitstapjes, 鈥k heb ook al een invulboekje in huis gehaald voor het eerste jaar.
7 maanden geleden
Ik hou niet echt iets bij. Ga denk ik een fotoalbum maken voor het kindje, waar ik dan ook wat zwangerschapsfoto's (bv buikfoto) en echo's aan zal toevoegen en wat algemene indrukken (bv je bewoog veel in de buik). Maar echt een boek over elk kwaaltje of hoe ik me wekelijks voel heb ik niet.
Er is niets mis mee om het te doen, kan zelfs leuk zijn voor later, maar als je er zelf weinig aan hebt en weinig energie uit haalt of plezier dan kan je 't ook anders doen, iets waar je wel meer achter staat. Het is niet dat je je kind iets ontzegt ofzo als je het anders of niet doet. Je eigen ding volgen is belangrijk.