10 Reacties

5 maanden geleden

Hahaha 😂 Denk dat ze dan eens goed hadden kunnen lachen 🤭

5 maanden geleden

Mijn gsm kwijt zijn en die lag in de ijskast 😅

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Mijn gsm kwijt zijn en die lag in de ijskast 😅
Haha amai hoe ben je dat dan terug geweten gekomen? Met te bellen of paar dagen later na een ijsje 🤪😂 ?

5 maanden geleden

Reactie op prien

Haha amai hoe ben je dat dan terug geweten gekomen? Met te bellen of paar d ...
Mijn gsm staat altijd op stil 🤦🏼‍♀️ die is verbonden met mijn horloge dus krijg op die manier oproepen en meldingen binnen. Ik was er naar aan het zoeken en mijn vriend heeft mijn gsm dan gelukkig niet veel later in de ijskast zien liggen 😝

5 maanden geleden

Andere blooper: Voor de suikertest had ik moeten haasten om binnen uur in ziekenhuis te zijn en was beetje hangry. Boterhammen met choco gesmeerd in alle haast met bijna lege pot choco en half met dat hand erin om boterhammen te smeren.. haasten... Uiteindelijk snel naar labo in ziekenhuis en dan bij gynaecoloog. Veel gedoe met volle wachtkamers,veel geloop heen en weer... Kom ik terug aan auto op parking en zie ik dat er wat choco aan mijn stoel hangt. Kom ik thuis en had een bruine vlek op mijn jeans van de choco, net zo aan de poep🥴🙈😂 schaamrood van al die wachtkamermensen die dat gaan gezien hebben

5 maanden geleden

Reactie op prien

Andere blooper: Voor de suikertest had ik moeten haasten om binnen uur in ...
😂😂😂 Hier een nuchtere suikertest, dus mocht niet meer eten of drinken sinds middernacht. Maar ik had gegoogeld of ik wel één slokje water mocht drinken, anders kon ik het echt niet aan. Verpleegster in het ziekenhuis keek nogal boos toen ze vroeg of ik iets gedronken of gegeten had en ik zei: 2 slokken water, maar dat mocht toch? 😬

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

😂😂😂 Hier een nuchtere suikertest, dus mocht niet meer eten of drinken s ...
Ah maar die boterhammen waren ook voor na de test hoor maar had ze mee in mijn handtas. Van dat water wist ik niet 😅 nu, die suikertest is ook al tijdje geleden weeral... Maar het chocomoment onthou ik wel 🥴🤭

5 maanden geleden

Leuk topic! Ik heb mijn dochter haar drinkbeker leeggemaakt in de vuilbak ipv de gootsteen. Het duurde even voor ik door had wat ik aan het doen was. 🤦🏻‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op prien

Ah maar die boterhammen waren ook voor na de test hoor maar had ze mee in m ...
Ja, velen hebben blijkbaar een korte suikertest en mochten wel eten vooraf? Maar bij ons doen ze dus standaard de lange test. Ik dacht dat een beetje water wel geen kwaad zou kunnen, maar de verpleegster deed echt alsof ik een misdaad had begaan. "Nee, dat mocht niet. Hopelijk beïnvloedt dat de resultaten dan niet he!" En ik was dan ook nog mijn papieren thuis vergeten voor de bloed- & urinetest. Die vond me zeker al niet tof 😂

5 maanden geleden

Het geblaf van mijn hondje willen afzetten met de afstandsbediening van de TV 🫣😅