8 Reacties

5 maanden geleden

Ik bevallen op 15/06 en van mij is het af en toe bloedverlies.wel donkerbruin soms.bij afvegen soms geen bloed en de andere keer veel bloed.

5 maanden geleden

Ik ben op 06/06 bevallen en heb ook met momenten nog steeds rood bloedverlies. Geen massa’s meer maar ook wel meerdere keren per dag een nieuw maandverband. Het begint pas sinds gisteren af en toe bruiner te worden, maar dus zeker nog rood bloed bij ook. Denk dat dit normaal is

5 maanden geleden

Thanks alvast voor jullie feedback. Ik probeer het goed op te volgen omdat ik gewoon veel schrik heb voor curettage...

5 maanden geleden

Hi, ik heb een goeie 3 weken rood verlies gehad dat geleidelijk aan minder werd qua hoeveelheid maar dus wel rood bleef die 3 weken. Ben twee weken geleden voor mijn postpartumcontrole geweest en alles was in orde, dus het verschilt wel van persoon tot persoon. Mij hebben ze altijd gezegd dat je je niet meteen zorgen moet maken, tenzij het plots veel meer bloedverlies is of je enorme klonters begint te krijgen xx

5 maanden geleden

Ik heb 2 weken rood en bruin bloedverlies gehad, met eens 2 grote klonters samengehoopt bloed en nu verlies ik rozig vocht sinds woensdag (zou wondvocht zijn van de wonde waar de placenta is losgekomen). Elk lichaam herstelt anders ntrlk. Sws moet je wel van rood naar bruin gaan, en dan ga je over op da rozig vocht, dat is wat men vroedvrouw me zei.

5 maanden geleden

Vandaag op mijn vraag naar gynaecoloog geweest omdat ik mij toch zorgen maakte over de hoeveelheid bloed en nog altijd pijn.Nu moet ik antibiotica kuur starten want ik heb tekenen van baarmoederslijmvlies ontsteking. Na opengaan van 1 van de draadjes, nu dit.. om ellendig van te worden.

5 maanden geleden

Reactie op prien

Vandaag op mijn vraag naar gynaecoloog geweest omdat ik mij toch zorgen maa ...
Welke tekenen wijzen dan op baarmoederslijmvliesontsteking? Ik wens je snel beterschap!! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Welke tekenen wijzen dan op baarmoederslijmvliesontsteking? Ik wens je snel ...
Dank je wel❤️ Met dat ik terug meer bloed had en ook weer pijn na 10 dagen bevalling. Ze vond ook dat er etter bij mijn bloedafscheiding was. Nu met onderzoek (eendenbek en echo) gelukkig niets achtergebleven in baarmoeder. Dus nu enkel antibiotica en in gaten houden dat ik geen koorts heb.