7 Reacties
4 maanden geleden
Heeyy, ikzelf heb last van aambeien na de bevalling. Zou het kunnen dat er een kleine aambei zit en deze kapot gesprongen is? Dit is normaal niet er, maar ik zou dan wel even langs de huisarts gaan, die kan je daar wel iets voor geven.
Veel beterschap en geniet nog van je kleinje! 😊
4 maanden geleden
Reactie op Tinee
Geen advies hier, maar ik wou even horen hoe het met je gaat na het verlies ...
Het gaat, dankjewel. Met vallen en opstaan. Onze neuzen (partner en mezelf) staan in dezelfde richting. Er zijn elke dag tranen, maar we trekken ons heel erg op aan het positieve. Aan de zwangerschap, maar ook aan de bevalling en de 2 dagen die we wel gehad hebben met haar, en haar afscheid. Dus er wordt hier ook dagelijks gelachen. Voeg me gerust toe, als je dat wil. Ik heb mijn bevallingsverhaal in mijn dagboek geschreven en wat losse hersenpinsels, dingen waar ik aan denk, wat ik kwijt wil… 😘
4 maanden geleden
Reactie op MaxiiMiiNii
Heeyy, ikzelf heb last van aambeien na de bevalling. Zou het kunnen dat er ...
Geen aambeien hier! Denk ik? Anders had de vroedvrouw me dit zeker al gezegd denk ik?🙈
4 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Geen aambeien hier! Denk ik? Anders had de vroedvrouw me dit zeker al gezeg ...
Ik zou toch nog eens navragen bij de vroedvrouw. Als je denkt dat het niet van baarmoeder komt of scheurtjes dan kan het inderdaad van een aambei zijn. Het is niet in je stoelgang zelf he? Want dat is wel belangrijk... Dan zou het iets intern kunnen zijn dat van je darmen ofzo kan komen (poliep). Zeker eens navragen bij arts of vroedvrouw. Dikke knuffel en ik vind het enorm sterk hoe je alles aanpakt. Goed om te horen dat je de nodige steun hebt aan jouw partner en omgeving.
4 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Geen aambeien hier! Denk ik? Anders had de vroedvrouw me dit zeker al gezeg ...
Hoh ik had dat eerder zelf moeten ondervinden dat ik dat had en dat ik daar iets voor wou hebben. Ze benoemden dat niet direct bij mij in ziekenhuis. Er werd meer gekeken naar de draadjes initieel en pas toen ik zei dat ik last had dan pas kwamen ze met zalf af.