12 Reacties

MOD

7 maanden geleden

Ik heb dit ook, ook door een te lage bloeddruk ☺️ ik probeer genoeg te drinken, zout in te nemen en als ik het voel opkomen gaan zitten of liggen…

7 maanden geleden

Reactie op NDL

Ik heb dit ook, ook door een te lage bloeddruk ☺️ ik probeer genoeg te drin ...
Oh oke merci voor de tip! Wist dus echt niet dat je dit ook kan ervaren tijdens het rechtstaan.. vermoedelijk dan te weinig bloed naar mijn hersenen of dergelijke..

7 maanden geleden

Ik heb dit ook met momenten, vooral ´s morgens. En m'n bloeddruk is altijd oké 😆 misschien vraagt de baby soms wat veel van ons lichaam ofzo. Ik probeer dan even rustig te blijven en iets te eten.

7 maanden geleden

Ik heb dat ook na 5 à 10 min, zwanger en niet zwanger 😊

7 maanden geleden

Het kan ook zijn dat je een ijzertekort hebt. Hiervoor neem ik Losferron

7 maanden geleden

Reactie op lauren1996

Het kan ook zijn dat je een ijzertekort hebt. Hiervoor neem ik Losferron
Ja ijzertekort heb ik wel! Ik neem momenteel tardyferon. Ik neem het wel maar 1x/2 dagen omdat ijzer wat opstoppend werkt en ik hiervan wat last ervaar..

7 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ja ijzertekort heb ik wel! Ik neem momenteel tardyferon. Ik neem het wel ma ...
Mss maar eens iedere dag nemen en combineren met fruitsap? Ik mocht van de gynaecologe niet minderen omdat ik zo rap duizelig ben

7 maanden geleden

Reactie op lauren1996

Mss maar eens iedere dag nemen en combineren met fruitsap? Ik mocht van de ...
Dan neemt dit beter op? En met vers fruitsap dan of dat maakt niet uit?

7 maanden geleden

Reactie op claartje96

Dan neemt dit beter op? En met vers fruitsap dan of dat maakt niet uit?
Ik ben vpk en heb altijd geleerd dat ijzer moeilijk vanzelf wordt opgenomen in het lichaam, maar door vitamine C dit beter gaat. Je kan gewoon uit brik nemen maar ik denk als je verse maakt , met pulp dit bevorderend zal zijn voor de obstipatie

7 maanden geleden

Reactie op lauren1996

Ik ben vpk en heb altijd geleerd dat ijzer moeilijk vanzelf wordt opgenomen ...
Oh bedankt voor de tips. Ja deze info kreeg ik dus niet. Ga ik eens toepassen :)

7 maanden geleden

Ja heb ik ook, bij lang rechtstaan of als ik aan de kassa sta te wachten. Ik probeer ook op mijn zij te liggen en niet op mijn rug. Ik ben nu ook begonnen met ijzerpillen te nemen. Goede tip.

7 maanden geleden

Ik heb dit ook en bij mij komt het eerder door een te lage bloedsuikerspiegel (een hypo). Wat drinken en druivensuiker helpt dan.