21 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben morgen 40 weken zwanger, en had ook zo gehoopt dat onze kleine man zelf zou komen, maar helaas😊 2x gestript en 3cm ontsluiting, al meer als een week, maar nog steeds niks. Morgenvroeg word ik ingeleid, en ondanks dat ik het liever anders had gezien, ben ik wel echt blij dat we ons kleintje bijna mogen knuffelen 🩷 De laatste dagen duren het langst, maar nu is het echt niet lang meer 🥰
5 maanden geleden
Ja ik zit in net dezelfde situatie als jou. 1 juni is mijn datum en ook bij mij is er al een afspraak gemaakt om 3 juni aan de monitor te gaan. alleen ik zit niet met 1 emotie maar met verschillende ik weet niet hoe of wat te denken...
5 maanden geleden
Reactie op katrijn.
Ik ben morgen 40 weken zwanger, en had ook zo gehoopt dat onze kleine man z ...
En waarom word je morgen al ingeleid als ik dat mag vragen? Want je mag toch tot max. 10 dagen overtijd gaan? Of wou je het graag zelf?
MOD
5 maanden geleden
Ik ben nog niet aan het einde van mijn termijn, maar ga er al vanuit dat ik overtijd zal gaan 😅 Mijn mama is ook telkens met 10 dagen overtijd gegaan. En bij beide moest ze op controle met 40+9, er werd getoucheerd en de dag erna begon de bevalling spontaan. Dus misschien komt het nog 🤞🏻
5 maanden geleden
Reactie op katrijn.
Ik ben morgen 40 weken zwanger, en had ook zo gehoopt dat onze kleine man z ...
Veel succes morgen!!
5 maanden geleden
Reactie op Betty Van Decraen
Ja ik zit in net dezelfde situatie als jou. 1 juni is mijn datum en ook bij ...
Pff ja ik snap je… er komen vanalle emoties op ons af vind ik die laatste dagen… heel benieuwd wat ze mij zaterdag gaan zeggen na monitor
5 maanden geleden
Reactie op delphine1234
Hier ook uitgerekend voor 1 juni… Morgen nog eens op controle…
Succes! Laat je iets weten?
5 maanden geleden
Reactie op Stephanie_98
Pff ja ik snap je… er komen vanalle emoties op ons af vind ik die laatste d ...
Ergens hoop ik dat het deze dagen toch nog van zelf gebeurd, maar er zit niks anders op dan afwachten vrees ik... in ieder geval heel veel succes zaterdag! Hou ons vooral op de hoogte 😊
5 maanden geleden
Ja ik vrees het ook dat we enkel kunnen afwachten… ik laat zeker iets weten! 😃 jij ook hé?
5 maanden geleden
Ik ben vandaag 40+3 dagen. Nog niks van ontsluiting en ook nog geen voorweeën gehad. Wel al enkele keer zo’n harde buik, maar echt niks speciaal.. maandag en vandaag aan de monitor ook niks te merken.. als ze niet spontaan komt, dan word ik maandag ingeleid.
Ik zou het zo jammer vinden. Khad echt op een badbevalling gehoopt (en dus geen epidurale), maar als het inleiding is mag ik het bad vergeten. En met inleiding kan het allemaal veel langer duren dus weet ik niet of ik het zonder epidurale zal aankunnen😔
Voel wel aan m’n lichaa dat het op z’n laatste krachten komt. Ik doe niet anders dan slapen overdag. Zo uitgeput..
Maar het einde is dus wel in zicht 🤞🏼💕
5 maanden geleden
Ik ben nu ook 39+6. Had ook al gehoopt dat hij er ging zijn, maar de natuur kan je niet forceren. Weet dat een normale zwangerschapstermijn tussen 37-42 weken is. Het is dus heeeel normaal om pas na 40 weken te bevallen. Als er medisch niets aan de hand is zou ik ook niet weten waarom ik voor 41 weken een inleiding zou willen. Het kan gewoon zijn dat het kleintje er nog niet klaar voor is. 🥰
5 maanden geleden
Waarom ga je ervanuit dat het niet vanzelf zal komen? Ik was bij mijn eerste 39+6. Maar een dag meer of minder kan toch geen kwaad?
5 maanden geleden
Reactie op bella1998
Is er al verandering? Ben zelf 40+1 met geen centimeter ontsluiting.. dinsd ...
Als het een troost mag zijn: dinsdag om 21u moest ik aan de monitor ; geen opening, geen weeën. Ik werd terug naar huis gestuurd omdat ze liever de natuur zijn gang wouden laten gaan. In de auto van het ziekenhuis op weg naar huis, zijn mijn krampen begonnen en een uur later (23u30) was ik in volle arbeid. Het kàn dus snel gaan… 🥹
5 maanden geleden
Reactie op bella1998
Is er al verandering? Ben zelf 40+1 met geen centimeter ontsluiting.. dinsd ...
Hier hetzelfde. Afspraak dinsdag monitor. Vandaag 40+ 2.