58 Reacties

MOD

10 maanden geleden

Ik ben 16+5w en ben nu ongeveer 3kg bijgekomen

10 maanden geleden

16 weken en 2kg bijgekomen

10 maanden geleden

Ik ben 17w5d en ben 4kg aangekomen

10 maanden geleden

Ik ben bijna 17 weken en nog steeds op mijn startgewicht

10 maanden geleden

Ik ben 19+3 en ongeveer 1 tot maximum 1,5kg bijgekomen (ik schommelde altijd al een beetje)!

10 maanden geleden

Vandaag 18w en 2,5-3kg erbij.

10 maanden geleden

Pfff… 19 weken en al 6kg bij 🙈

10 maanden geleden

16 weken en bijna 1kg bijgekomen, maar ik val nog steeds soms wel af. Maar komt er steeds wel weer bij.

10 maanden geleden

18 weken en 4kg bijgekomen

10 maanden geleden

Tot 16w kunnen houden op -4kg tov startgewicht bij begin zwangerschap. Nu bijna 19w en ben die er bijna terug bij 🙈 Ik zit nu weer op startgewicht van mijn zwangerschap.

10 maanden geleden

Ik ben 17w en al veel bijgekomen 🫣 (meer dan 5kg). Ik was de eerste maanden zo misselijk dat ik constant zat te eten. We proberen nu 1x per week met het gezin te gaan zwemmen, maar meer sport zit er ook niet in. 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op Lizzy1706

Pfff… 19 weken en al 6kg bij 🙈
Hier ook! Elk lichaam is anders. Vind het behoorlijk confronterend dat iedereen hier amper iets is bijgekomen… Zolang je gezond eet, beweegt en weinig toegeeft aan je eventuele cravings, ben je volgens mij goed bezig! 😘👌🏻

10 maanden geleden

19+3 weken en 1.6 kilo erbij.

10 maanden geleden

Reactie op ruthie0207

Ik ben 17w en al veel bijgekomen 🫣 (meer dan 5kg). Ik was de eerste maande ...
Dit is mijn derde en bij mijn vorige twee kwam ik ook veel bij. Na mijn bevalling was het er op 6 weken tijd allemaal terug af zonder er iets voor te doen. Ik heb er mij deze keer bij neergelegd dat het gewoon mijn lichaam haar manier van zwanger zijn is 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op Lizzy1706

Dit is mijn derde en bij mijn vorige twee kwam ik ook veel bij. Na mijn bev ...
Oh dat geeft wel moed! Bij de vorige (eerste) zwangerschap was het er ook heel snel weer af. Ik hoop dat je gelijk hebt.🤞

10 maanden geleden

Ik ben nu 21 weken +4 en zit op 8 kilo. Is dit normaal?

10 maanden geleden

ik ben ook zo gesteld op die weegschaal. ik ben al struis van mezelf en vind het erg dat ik bijkom.. na de bevalling extra fitness dus 🤨🙄 ik ben nu 18w+1 en 3.5kg bijgekomen..

10 maanden geleden

Reactie op jvnhf

Ik ben nu 21 weken +4 en zit op 8 kilo. Is dit normaal?
Ik ook 8kg en ben ongeveer even ver als jij.

9 maanden geleden

22 weken en 4 kilo bij nog altijd veel braken hopen dat wat beter wordt (maar geen zicht meer)

9 maanden geleden

Reactie op Lizzy1706

Ik ook 8kg en ben ongeveer even ver als jij.
Oh oke! Ik zag overal kleinere gewichten dacht al oei😅