Hier kindjes last gehad van het bexsero vaccin? Mijn dochter krijgt deze woensdag. Van de andere vaccins bij k&g heeft ze geen last gehad, enkel wat slaperiger.
Hier vandaag om 9u gehad. Moest een half uurtje op voorhand preventief iets geven omdat ze van dit vaccin koortsstuipen kunnen krijgen. Hier wel last gehad van de vorige vaccins. Koorts tot 39.3 en 10 dagen diarree. Hopelijk deze keer beter 🙃
Bij de vaccins hier geen last, enkel veel slapen de rest van de dag. Bij Bexsero Vaccin was die smorgens gezet en tegen de avond even koorts tot 38,5 , maar voor de rest merkt hij er weinig van
Hier vorige week woensdag gehad een halfuur voordien iets gegeven, en dan inde avond ook terug iets preventief en snachts was er een klein beetje verhoging 38,6 dan nog iets gegeven en volgende dag niks meer van koorts. Wel veel geslapen :)
Uurtje ervoor Perdolan gegeven en 6u later nog eens omdat we de nacht in gingen en zijn temperatuur licht omhoog ging (was toen nog geen koorts). Voor de rest geen last ☺️
Hier vorige woensdag het vaccin gekregen en tot vrijdag koorts gemaakt. Dronk ook veel minder en was enkele dagen huilerig. De reactie bij het bexsero vaccin vond ik veel heftiger dan de andere vaccinaties.
Hebben jullie dit bij de huisarts of de kinderarts laten doen? Ik vroeg dit bij ons in de huisartsenpraktijk en de receptioniste zei om dit door de verpleegster daar aanwezig te laten doen, maar heb precies zelf liever de huis- of kinderarts..
Hier 2weken geleden bexsero gehad. Ze heeft geen koorts gehad maar wel pijn op de plek van de inspuiting dus wel 2x perdolan gegeven tegen de pijn. Dit had ze ook bij de andere vaccinatie bij K&G.
Hebben jullie dit bij de huisarts of de kinderarts laten doen? Ik vroeg dit ...
Ben ook nog aan het twijfelen. Zou eigenlijk eens moeten kijken wanneer ik een afspraak kan krijgen bij een van de kinderartsen (in het ziekenhuis). Als dat niet op tijd kan zal ik denk ik bij mijn eigen huisarts gaan, daar kan ik sowieso wel nog terecht.
Gisteren voormiddag laten zetten, gisterenavond koorts 38°. Heel hangering, veel zeuren, veel slapen. Deze nacht redelijk goed geslapen. Vandaag nog slaperig en veel zeuren, gelukkig geen koorts meer.
Dacht ik ook, maar mn apotheker gaf me wel een document mee want zou iets terugkrijgen zei hij, maar heb dat ingediend bij de mutualiteit en niets gekregen 🤣
Hoi mama's, een heel ander vraagje over het bexsero vaccin: hebben jullie i ...
Via mijn ziekenfonds kan ik €25 per jaar terugkrijgen voor vaccins. Dus ik heb wel de rekeningetjes ingebracht en dus €25 teruggekregen. We gaan ook proberen of we via de hospitalisatie een deel kunnen terugkrijgen.