15 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg! Ook 39 weken en 1 dag

5 maanden geleden

Ik volg ook! 39 weken en 2 dagen ver.

5 maanden geleden

39+2 hier. Ik wandel elke dag, drink al 3w elke dag frambozenbladthee (is niet om de bevalling op te wekken, maar om het samentrekken van dd baarmoeder te bevorderen), en ik neem ook rust doorheen de dag, doe oefeningen op de zitbal, maar ik ben ook van’t principe “it comes when it’s ready to come…”. We kunnen het helaas niet forceren! 🥲

5 maanden geleden

Hier ook 39w4. Al 3 weken ontsluiting, ingedaald en slapeloze nachten door de krampen... alles al geprobeerd: ananas, oefeningen op de bal, squatten… er komt voorlopig niets 🥲

5 maanden geleden

Ik nog “maar” 37 weken dus geen ervaring, maar de vroedvrouwen van de prenatale cursus zeiden “what gets the baby in, gets the baby out”. Dus betrekkingen en met name sperma van de man (dat prostaglandines bevat) + een vrouwelijk orgasme zouden de bevalling kunnen opwekken 😂 zou wetenschappelijk bewezen zijn 🫣😂

5 maanden geleden

Reactie op RC1996

Ik nog “maar” 37 weken dus geen ervaring, maar de vroedvrouwen van de prena ...
Hier net gehoord dat dat niet klopt omdat de hoeveelheid prostaglandines te laag is. En no thanks nu 😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier net gehoord dat dat niet klopt omdat de hoeveelheid prostaglandines te ...
Haha begrijp je helemaal 😂 ken ook wel iemand die in Oostenrijk woont en daar zijn ze nogal tegen inleiding etc en die had ook een hele lijst meegekregen van het ziekenhuis voor natuurlijk op gang brengen en daar stond seks ook tussen 🤪😂

5 maanden geleden

Ik ben momenteel 40 weken en heb echt alles gedaan wat ik maar kon doen maar het heeft spijtig genoeg niet geholpen. Ze zit nog goed en lekker warm in mijn buik. Wat ik allemaal deed: -dadels eten -frambozenbladthee (maar dit is vooral voor na de bevalling) -wandelen + klein beetje joggen… -wandelen met 1 voet op verhoogd voetpad en andere gewoon op straat. -bal (verschillende bewegingen) -dansen -seks -squatten -wonderolie innemen -tepel stimulatie -voetmassage (vooral de enkels) -rugmassage vooral die putje beneden net boven je billen. -perineum massage (maar dit voor iets minder kans op doorscheuren te voorkomen) Misschien helpen deze voor jou wel, bij mij heeft nog niets geholpen en zal ik ingeleid worden. Ik duim mee voor jou! Succes! 🍀

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik ben momenteel 40 weken en heb echt alles gedaan wat ik maar kon doen maa ...
Zou pikant eten ook helpen?

5 maanden geleden

Reactie op prien

Ja dat is 1ntje dat ik zelf niet kan doen omdat ik geboren ben met een landkaarttong dus pikant of zuur kan ik niet verdragen. Maar moest ik er tegen kunnen had ik dat ook wel geprobeerd. Haha. 😂

5 maanden geleden

Reactie op prien

Hier alleszins nog niet geholpen. Net als ems1996 alles geprobeerd. Zelfs al ontsluiting en ik kan het hoofdje zelf voelen. De baby komt wanneer hij/zij er klaar voor is..

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik ben momenteel 40 weken en heb echt alles gedaan wat ik maar kon doen maa ...
Idem 😂 ook al alles geprobeerd en geen succes.

5 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier alleszins nog niet geholpen. Net als ems1996 alles geprobeerd. Zelfs a ...
Jij kan het hoofdje voelen?

5 maanden geleden

Reactie op fdhoossche

Jij kan het hoofdje voelen?
Met mijn vinger ja. Volledig klaar. En toch wil ze niet komen. 😂

5 maanden geleden

De dag van mijn bevalling heb ik een trapleuning geïnstalleerd met de klopboor 😛 en veeeeel wandelen! Op 39weken bevallen en ben ervan overtuigd dat die trillingen iets in gang gezet hebben 😬