366 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Wij gaan ook die kant uit vrees ik… Zit je op de bovenste curve? Hoe groot ...
Ja, zeker boven de curve. De grote zij ze deze keer niet. Ik heb ook zwangerschap diabeet en spijt 2 keer perdag insuline ze hebben de insuline waarden verdubbeld dat de kleine door de suiker groter wordt. Ze gingen normaal gezien 2 weken voorant inleiden maar zo te zien gaan ze dat 3 weken voorant doen en als ik geen opening krijg gaan ze voor keizersnee. Ze zei duidelijk bij week 37 zal u kleine al meer dan 4kg. Zijn. En bij u ? Is het bij u ook zwangerschap diabeet of gewoon grote kleine ?
7 maanden geleden
Reactie op summ26ka
Ja, zeker boven de curve. De grote zij ze deze keer niet. Ik heb ook zwange ...
Ik had een negatieve suikertest… ik moet wel binnen 10d terug en als de baby nu boven de hoogste curve zit (het zat laatste controle op de hoogste curve), gaan ze me opnieuw testen… Kom je als mama door zwangerschapsdiabetes niet veel bij? Want ik ben nog niet zo heel veel bijgekomen in principe… Ik wacht nog onze babydate binnen 10d af, en dan ga ik ook meer weten. Maakt me wel erg onzeker, die onzekerheid over de baby.
7 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik had een negatieve suikertest… ik moet wel binnen 10d terug en als de bab ...
Ik heb nu zwangerschapsdiabetes en volg al 8 weken een strikt dieet, bijna niks meer bijgekomen. Ondanks dat is mijn baby nog steeds bovenaan de curve, dus bij mij helpt het niet, ondanks dat mijn suikerwaarden goed zijn.
13 jaar geleden bij mijn zoon had ik geen diabetes, en hij woog 5kg bij de geboorte. De gynaecoloog zei dat sommige vrouwen ook gewoon aanleg hebben voor dikke en grote baby’s. Ik heb er mij ondertussen bij neergelegd. Ik doe het dieet verder maar ondanks dat zal ze dus toch heel groot zijn. Dus wees niet te streng voor jullie zelf 🍀
7 maanden geleden
32w5 en geschat op 2,4 kg. 1,1 kg erbij op nog geen 4 weken. Ik krijg nu ook wel wat schrik voor een hele zware en grote baby. 😅
7 maanden geleden
Reactie op ShannaE
Hier nu 30w2d, 1kg800. Perfect op schema ondanks de diabetes. 😍
Krijg je deze echo ook inwendig? Of wat doen ze net met een 30 weken echo? Ik krijg deze op 32 weken
7 maanden geleden
Reactie op ShannaE
Nee hoor, gewoon uitwendig en ze bekijken de groei van jouw babietje. 🥰 oo ...
Oh oke! Bedankt!! :)
7 maanden geleden
Eergisteren op 31w1d was mijn klein mormeltje 41 a 42cm en 1750gr perfect op curve zei de gynaecoloog 🤗